piątek, 28 lipca 2023

Ulotka Yves Rocher Sierpień 2023

Cześć 😊

Mam niby urlop, a wiele spraw na głowie do załatwienia, czasu mało na blogowanie, dlatego wrzucam Wam dziś ulotkę sklepu Yves Rocher, akurat dostałam.

Yves Rocher, sierpień

W prezencie za zakupy za min 22zł dostaniemy Szampon odbudowujący 300ml 

Za zakupy od 89zł dostaniemy w prezencie Zestaw kosmetyczny, w którym znajduje się: płyn micelarny 2w1 50ml, dwufazowy płyn do demakijażu oczu 50ml i pęsetę 9,6cm. A to wszystko w kolorowej kosmetyczce o wymiarach 18 x 13 cm

Jest też zniżka -40% na dwa dowolne kosmetyki, oczywiście poza zielonym punktem. A także prezent niespodzianka za zakup min 3 kosmetyków.


Jest wysprzedaż kolekcji, do wyczerpania zapasu. 1 + 1 za 1zł na produkty Plaisiris Nature. Przykład zniżki - żele mango&kolendra 2 sztuki 22,90zł zamiast 43,80zł

I jak Wam się podoba oferta?

Miłego weekendowania
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Jejku już dawno nic nie miałam z Yves Rocher 😉 Zestaw kosmetyczny mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki nic od nich nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam produktów tej marki, ale chętnie się z nimi zapoznam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ulotkę,tym razem oferta kusi,mam czas by się zastanowić czy skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam sama sobie,no i nie skusiłam się ,za drogo maja produkty,już czekam na ulotkę wrzesniową u Ciebie;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...