czwartek, 2 listopada 2023

Perfect Lady * Kremowy peeling do dłoni i ciała

Cześć 😊

Powoli dobijam końca kosmetyków przywiezionych ze spotkania blogerek w grudniu ;) Jest ich coraz mniej, a pamiętacie pewnie ile ich było ;) Dziś coś do ciała

Perfect Lady
Kremowy peeling do rąk i ciała
od Producenta: 

Odpowiednie drobinki ścierające z bambusa działają peelingująco na skórę. Zatopione są m.in. w egzotycznym oleju mongongo, który inspiruje nowoczesną pielęgnację. Alantoina i D-pantenol, które znajdują się w peelingu pozostawiają skórę idealnie wypielęgnowaną. Całość formuły perfekcyjnie dopełnia dodatek witaminy E, która jest niewątpliwie witaminą młodości!

Kluczowe składniki:

  • drobinki ścierające z bambusa
  • olej z nasion mongongo
  • masło shea
  • olej z nasion macadamia
  • D-pantenol
  • witamina E
  • gliceryna
  • alantoina (źródło)

ode Mnie: Opakowanie wygodne, można wszystko zużyć do końca, 200ml.
To kremowy peeling, więc delikatniejszy, do dłoni jest rewelacja, przyjemnie je peelinguje i krem się szybko wchłania i są takie miłe w dotyku.
Do ciała, jeśli ktoś lubi mocne drapaki jak ja, nie będzie do końca usatysfakcjonowany. Drapanko jest delikatne. Dzięki temu nie podrażni wrażliwej skóry.
Na zdjęciu trudno uchwycić małe drobinki, ale one w tej kremowej konsystencji znikają, choć czuć je na skórze.
Jeśli chodzi o zapach, to mi się podoba, taki lekki, kremowy, coś mi przypomina z przeszłości, ale nie mogę skojarzyć.

Nie będzie należał do moich ulubieńców do ciała, ale do dłoni już tak, a moje dłonie miało ostatnio trudny czas wysuszenia.

Lubicie takie delikatniejsze peelingi czy lepiej drapaki mocne? Ja do ciała jednak wolę coś mocniejszego i mam w tym temacie swojego ulubieńca :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...