wtorek, 28 marca 2017

Avon Anew Peeling złuszczająco - oczyszczający

Witajcie 😊

Dziś krótko i na temat, mocno się rozpisywać nie będę, a dlaczego to przeczytacie poniżej ;) Lubię wszelakie peelingi, zawsze miałam w formie drobinek, dlatego zaciekawiła mnie forma w płatkach....czy się sprawdziła? Co odkryłam?

Avon, Anew
Peeling złuszczająco - oczyszczający
od Producenta:
ode Mnie: Płatków jest 30sztuk, zapakowane w okrągłe, plastikowe pudełko jak na krem do twarzy ;) Dodatkowo zapakowane w kartonik i załączona ulotka. Wszystko ładnie pięknie, elegancko. A no i jeszcze zamknięte szczelnie wzmocnionym "sreberkiem".
O ja naiwności, nie spojrzałam dokładnie na skład 😕użyłam....zaszczypało, zapiekło i to był pierwszy i ostatni raz....no dobra użyłam drugi raz, coby tak od razu tego cudu nie skreślić, było to samo i odpuściłam. Buzia czerwona, tak mnie wyszczypało, że odpuściłam. A co doczytałam w składzie? Alkohol denat i to na 3 miejscu :( 
Tak wyglądają płatki

Tą wypukłą stroną wcieramy okrągłymi ruchami.
Żal mi było wywalić, więc stwierdziłam, że skoro mam przebarwienia na plecach to płatkami z nimi powalczę. I tak, na początku dość szybko zaczęły blednąć, ale nie znikły całkowicie, jednak są bledsze i cieszę się choć z tego.Wielkiej rewolucji nie zrobiły, no ale cieszę się z tej różnicy. W bluzce na ramiączkach czy dekoltem na plecach nie będą się tak rzucać już w oczy, bo jeden wygląda jakbym się porządnie uderzyła ;)
Pamiętam, że jedna z Was pisała o walce z przebarwieniami na plecach i nawet zapisałam post, ale przepadł z tamtym kompem :(
Może możecie mi coś poradzić na przebarwienia co zadziała? Chciałabym jeszcze trochę je rozjaśnić, bo pewnie tak szybko się ich nie pozbędę ;)

Na plecach alkohol denat mi nie przeszkadzał, nie zrobił krzywdy, ale i tam więcej tych płatków, nie kupię a tego składnika też nadal będę unikać.

Miało być krótko, a się trochę rozpisałam ;)

Skład:
Miłego wieczora
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Niestety nie sięgam po Avon bo mnie uczulał ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze szkoda, bo sprawa wygodna w stosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodna, ale nie działa jak powinna, przynajmniej u mnie...

      Usuń
  3. Również je kupiłam. I mnie również buzia zaczerwieniła sie i tak leża teraz na polce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, myślę że to przez denat....

      Usuń
  4. Takiej formy peelingu jeszcze nie próbowałam, ale Twoja recenzja skutecznie mnie póki co zniechęca do wypróbowania ich. Mam bardzo wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie i mi byłoby żal ich wywalać, więc dobrze, że wykorzystałaś je przynajmniej na plecach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że udało mi się wykorzystać go tam, a nie do kosza ;)

      Usuń
  6. uu, szkoda, że nie zadziałało jak miało..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te płatki, problemu z nimi nie mam, szczypią jak to po kwasie przepisowe 5 minut, potem spokój, ale niestety spektakularnych rezultatów nie widzę, a kiedyś mi bardzo pomogły. Może inny skład mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dłużej niż przepisowe 5 min ;) Kupiłam je bo Ty je chwaliłaś.... ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...