czwartek, 23 marca 2017

Ulotka Yves Rocher na kwiecień 2017

Witajcie 😊

Dziś zapraszam Was do obejrzenia oferty sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Wprawdzie dostałam ją już 2 dni temu, ale nie zdążyłam zrobić od razu zdjęć, pogoda nas oświetleniowo mocno nie rozpieszcza 😉 Ciekawa jestem czy już ją dostaliście i jeśli tak dajcie znać czy macie ten sam prezent...ostatnio były dwa różne.
Tym razem w prezencie za dowolny zakup dostaniemy jeden z sześciu szamponów. Ja na pewno pójdę po oczyszczający - mój ulubiony.
Za zakupy za co najmniej 49zł możemy kupić za 9,90zł torbę podróżną o wymiarach 46x27x17cm. Mnie torba nie kusi, mam takie lub podobne.
Dodatkowo zniżki -30% na 1 dowolny kosmetyk, poza zielonym punktem.

W środku znajdziemy propozycję ofert ze zniżką -50%
I zbliżenia poniżej. Zastanawiam się nad peelingiem do ciała z pudrem z pestek moreli albo nad nową limitką - żel lub balsam.....hmm

Z tyłu mamy kolejną propozycję, tym razem na kolorówkę i na Nowe pędzle do makijażu w wyjątkowych cena, bo tylko 9,90zł...... ale.... no właśnie jest ale, cena 9,90zł przy zakupie 1 kosmetyku do makijażu cery.
Mamy jeszcze ofertę na balsamy do ust za 7,90zł i możemy wybierać wśród 7 zapachów.

A Was coś kusi? Pójdziecie po szampon?

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Polecam wiosenne żele pod prysznic, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie torbą bym nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się skusiła na torbę ;) ale i tak nie mam nigdzie YR stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię ich żele pod prysznic, ich zapachy mnie rozpieszczają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam blisko siebie sklepu stacjonarnego, więc też nie kupuję produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo naczekałam na tą bliskość sklepu... ;)

      Usuń
  6. Mam taką samą ulotkę. Niestety, dla m,nie te szampony nie są atrakcyjne, więc pewnie nie zagoszczę u nich w tym miesiącu. Limitka morela/kolendra jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno dawno nic nie miałam z YR !

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha Doti :D dostałam tę ulotkę,popatrzyłam,odłożyłam w nie wiedziałam że ma coś w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z YR.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...