wtorek, 15 sierpnia 2017

Lumene - Krem na dzień i na noc oraz maseczka do twarzy

Witam 😊

Kilka tygodni temu, kurcze jak ten czas leci...., byłam na See Blogers i na spotkaniu z marką Lumene, od której dostałam zestaw miniaturek, o których chce Wam dziś trochę opowiedzieć jak sie u mnie sprawdziły 😊

Lumene
Krem na dzień nawadniający do każdego typu cery
Krem z wit. C na noc
Maska oczyszczająco - detoksykująca
od Producenta:
Do 94% składników naturalnych:
Bez parabenów
Bez donorów formaldehydu
Bez olejów mineralnych
Lumene to marka, która powstała z myślą o cudownie promiennej, zdrowej skórze. Zrodzona w Finlandii, czerpie z niezwykłego dziedzictwa jakim jest arktyczna natura.

Krem nawadniający 24h
Każdy typ cery. 24h głębokiego nawodnienia. Natychmiastowo podnosi poziom nawilżenia. Cera staje się promienna i zdrowo wyglądająca.

Krem z wit.C na noc
Każdy typ cery. Rozświetla, odżywia, wspomaga odnową komórkową i naturalne funkcje ochronne skóry.

Maska oczyszczająco - detoksykująca
Usuwa zanieczyszczenia ze skóry oraz za sprawą złuszczających drobinek delikatnie złuszcza naskórek. Chroni skórę przed zanieczyszczeniami wynikającymi z życia w mieście. Pozostawia skórę gładką, świeżą i naturalnie promienną.
ode Mnie: Jak widzicie to miniaturki po 15ml, jednak kremy są tak wydajne, że mam wrażenie, że jest ich więcej w pudełku 😉 Krem na dzień i maseczka są w pudełkach, krem na noc pudełka nie ma. Niestety nie ma opisów w języku polskim. Kremy są zabezpieczone sreberkiem, maska nie.
Krem na dzień ma lekką, puszystą konsystencję, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Niestety moja mieszana cera, latem idzie w kierunku tłustej, a zimą suchej, więc ten krem będzie dla mnie świetny jesienią i zimą i na ten czas go odkładam. Teraz buzia mi się bardzo świeci, mam taki lekki tłusty film na buzi, jest promienna, ale ostro się świeci😉
Zapach przyjemny, kremowy, ciepły.


Krem na noc ma bardziej treściwszą konsystencję i tu się fajnie wchłania, rozprowadza. Dobrze nawilża, w ogóle nie czuje ściągania skóry, nawet po myciu buzi. Rano buzę się ze świecącą buzią, ale na noc mi to nie przeszkadza.
Zapach również przyjemny, cytrusowy, ale stonowany.

Maska jest świetna, ma w sobie drobinki. Maska zasycha i dobrze się zmywa, a przy okazji drobinki działają jak delikatny peeling. Skóra po niej jest miła w dotyku, taka oczyszczona i delikatna. Krem się po niej szybko i fajnie wchłania. To mój ulubieniec z tej trójki 💙

Zapach taki lekki ziemisty, jednak czuję też lekko cytrusy i coś słodkiego, całkiem przyjemny.
Żaden z tej trójki mnie nie uczulił, ani nie zrobił żadnej krzywdy a wręcz przeciwnie. Skóra jest promienna, nawilżona i oczyszczona.


Skład:
Krem na dzień
Krem na noc
Maska
Mieliście już okazję używać kosmetyków tej firmy? Ja się stykam z nimi pierwszy raz i jest to bardzo pozytywne pierwsze poznanie.

Miłego wieczoru
Dorotxy


13 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać tych kosmetyków, ale widzę ze się świetnie zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Lumene jeszcze nie próbowałam,a znam od lat :) Krem z wit.C bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam przyjemności używania tych kosmetyków !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę, jednak szukam czegoś tresciwego wiec moze sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie znam, super, że miałaś możliwość poznać ich produkty, a te miniaturki są na tyle spore, że bez problemu można ocenić tak, aby stwierdzić czy warto do nich wrócić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że krem na dzień mnie zapycha, więc zostawiam sobie więcej czasu na testy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oby nie zapychał, może na chłodniejsze dni się lepiej sprawdzi?

      Usuń
  7. Wszystkie 3 produkty spisują się u mnie rewelacyjnie, a kremy są tak wydajne, że chyba za kilka miesięcy dopiero je zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam styczność z Lumene, ale to było 20 lat temu. ;) Od tamtej pory nic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...