wtorek, 29 sierpnia 2017

Gosh * Paleta do brwi

Witajcie 😊

Kończy się lato, większość kolorówki wraca do moich łask 😀więc będzie jej tu więcej, oczywiście pielęgnacji też, przybyło mi jej trochę ostatnio, ale o tym napiszę w poście o nowościach.
Dziś coś do brwi, pomimo, że latem pełnego makijażu nie robię to jednak lubię podkreślić oko i usta. Dlatego ucieszyłam się z tej paletki, którą dostałam na Meet Beauty, bo akurat kończyła mi się z Avon.

Gosh
Paleta do brwi * Brow kit

od Producenta: Paletka zawiera 3 cienie do brwi, kremowy wosk oraz lusterko. 
ode Mnie: Fajne opakowanie z 3 cieniami i woskiem, miło, że jest lusterko i pędzelek. Pędzelek jest do niczego, za sztywny i źle mi się nim maluje. Używam do nakładania pędzelka z Avon, który widoczny jest na pierwszym zdjęciu.
Cień dla mnie to najciemniejszy, mam ciemną oprawę oka. więc najjaśniejszy się kompletnie nie sprawdza, jak dla mnie mogłoby go nie być.
Z woskiem brwi się ładnie trzymają, ukształtowane jak chcemy.
Na początku używałam tego średniego cienia, bo delikatnie malując oko był ok.
Cień trzyma się na brwiach cały dzień, bez problemu zmywa.

Pierwsze zdjęcie przy oknie ze słońcem 😉 drugie w zbliżeniu w oddaleniu od okna.

Bardzo polubiłam się z tą paletką. Cienie się dobrze nakładają i rozkładają na brwi, dobrze trzymają i wieczorem szybko zmywają.
Mieliście okazję ich używać?

Miłego.... 😊
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Taka paleta i mi by się przydała, choć teraz mam pisak Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam palet do brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to też moja pierwsza z więcej niż jednym cieniem ;)

      Usuń
  3. Nigdy o niej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ta paleta do brwi, ale dla mnie ciut za jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio nie maluje brwi :) rano o 4 jak wstaje to jestem tak nieprzytomna że nawet mi się nie chce. Czasami używam wosku Bell w taki wykręcany ale też rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam tej paletki, używam pomady do brwi, więc paletka leży i się kurzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko otworzyłam i nie dotknęłam,widzę że jest za jasna i pójdzie na rozdanie :D

      Usuń
    2. Ja niestety maźnęłam na skórze. :/

      Usuń
  7. Nie używam cieni do podkreślania brwi, zresztą prawie tego nie robię, jak już to ostatnio najchętniej sięgam po kredkę z Bell :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...