środa, 23 sierpnia 2017

Ulotka Yves Rocher na wrzesień 2017

Witajcie 😊

Dawno nie było ulotek z ofertą do sklepu stacjonarnego Yves Rocher, i wczoraj  znalazłam ją w skrzynce z prezentami na wrzesień. I chyba pierwszy raz mam ulotkę z próbką zapachu. Jesteście ciekawi? Zapraszam 😀
We wrześniu w prezencie za dowolny zakup w prezencie dostaniemy Perfumowane mleczko do ciała Quelques Notes d'Amour 200ml, a za zakupy od 69zł nasza będzie stylowa torba o wymiarach 33,4x38x8 cm
A dodatkowo mamy na 1 dowolny kosmetyk -40% i -50%
Jest też specjalna oferta - przy realizacji dwóch zniżek Hydra Vegetal Nawilżający peeling do twarzy 75ml tylko za 9,90zł
Nowością będą owocowe przyjemności dla naszych dłoni w postaci kremu do rąk w 4 różnych zapachach Plaisirs Nature 30ml za 9,90zł
Na drugiej stronie mamy kolejną Nowość - Premierę Wody perfumowanej OUI A'LAMOUR 50ml plus prezent Edycja limitowana Pomadki Oui A'Lamour wszystko razem kosztuje 114zł
Otworzyłam próbkę, powąchałam, pomaziałam nadgarstek 😁 i zapach na początku ostry, później słodki i mdły a później już go słabo czułam, ale złagodniał, więc jeśli nie dostaliście próbki polecam użyć testera przed zakupem. Mnie nie powalił....

Jest jeszcze prezent za samą wizytę, ale na ten prezent trzeba iść zaraz na początku miesiąca, bo szybko się rozchodzi 😉 Miniatura kremu do twarzy i są dwa, jeden ze starej oferty drugi jest nowością i na ten mam nadzieje się załapać o ile u mnie w sklepie  w ogóle będą 😏

U mojej Mamy są inne propozycje, o takie
Ma w propozycjach dodatkowo Kremowy żel p/p oraz Tusz + dwufazowy płyn do demakijażu za 33,80zł
I tylko takie drobne różnice.

Na co się skusicie? Ja myślałam o kremie do rąk, ale jak zobaczyłam 30ml, to chyba już nie chcę.....i jeszcze to wkurzające, uciekające zamknięcie....
Póki co, więc nic mnie nie kusi.....

Miłego wieczoru
Dorotxy


17 komentarzy:

  1. Mnie też nic nie kusi. Może kolejnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bez kitu...a ja nie miałam prezentu do ulotki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam pierwszy raz....aż się zdziwiłam, bo przy takich akcjach kumpela dostaje a ja nie ;))

      Usuń
  3. Nie mam u siebie YR, ale i tak nie skorzystałabym z oferty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie mam swojej ulotki, ale pewnie dostanę taką samą ofertę Jak Ty:D zobaczę na co się skuszę, ale na ten moment kusi mnie ta torba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba fajna na obrazku ;) ale pewnie będzie bez zamka i bez żadnej kieszonki...

      Usuń
  5. ja mialam tylko szampony od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie dostałam ani ulotki lipiec-sierpień ani tej wrześniowej, a moja siostra ma:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno skuszę się na kremik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba fajna ale na nią nie zrobię zakupów za 69 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie ma sklepu YR, dlatego słabo znam ich kosmetyki. Wiem, że online też można je kupić, jednak jakoś mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj dostała, ale nic mnie nie korci :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pewnie skuszę się na krem do rąk. Lubię takie ładnie pachnące maluszki do torebki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż czekam na swoją ulotkę :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...