wtorek, 31 października 2017

Pierre Rene Tusz wydłużająco - pogrubiający

Witajcie 😊💀

Jak minął Wam dzień? Impreza Halloweenowa się szykuje? Ja dziś kupiłam kilka przecenionych gadżetów i mamy dekoracje 😉
Jako, że nie zdążyłam zrobić zdjęcia denka, zaczynam posty o kolorówce, na pierwszy rzut idzie tusz do rzęs, pisałam już o tuszach tej firmy i nie polubiliśmy się z nim, a jak z tym? Zaraz Wam zdradzę...

Pierre Rene
Tusz wydłużająco - pogrubiający
od Producenta:
Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs gwarantujący spektakularny efekt. Szczoteczka nowej generacji zapewnia łatwą i precyzyjną aplikację oraz rozdzielenie rzęs. Efektowny makijaż i dobrą kondycję rzęs gwarantuje formuła zawierająca panthenol oraz witaminę E. Hypoalergiczna, testowana oftalmologicznie. 
Sposób aplikacji: maluj rzęsy ruchem zygzakowatym, powtórz czynność dla mocniejszego efektu.

ode Mnie: Tusz ma ciekawą, złotą, przyciągającą wzrok szatę. Kształt grubszy, dobrze trzyma się w dłoni, wygodnie operuje się szczotką. Szczoteczka tradycyjna, lubię taki i miałam co do tuszu duże oczekiwania.

Początek nie był fajny, tusz strasznie sklejał mi rzęsy, ciężko było je rozczesać. Strasznie dużo go się zbierało na szczotce, musiałam zdejmować część, po jakiś 2 tygodniach tusz się "uspokoił" i mniej go już było choć na samej końcówce musiałam ściągać, a później już całkiem dobrze się nakładało.
Jeszcze lekko zlepiał rzęsy, ale dało się to jakoś rozczesać i całkiem fajnie wyglądał na rzęsach.
Efekt całkiem ok na co dzień, jednak tusz nie taki zły jak myślałam na początku, zatarł trochę złe wrażenie poprzednich tuszy tej firmy 😉
I na moich rzęsach efekt, wydłużenie tak, a pogrubienie to chyba przez sklejanie 😂 zwłaszcza na początku😉 
Na początku ciężko się rozdzielały rzęsy, powtórne malowanie nie daje jakiegoś mocniejszego efektu, więc nie widzę sensu nakładać więcej tuszu i obciążać rzęsy...


  
Skład:  AQUA, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/ COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, CANDELILLA CERA/ EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, POLYVINYL ALCOHOL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERYL HYDROGENATED ROSINATE, CERA ALBA (BEESWAX), HYDROGENATED CASTOR OIL, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), TRIETHANOLAMINE, STEARALKONIUM HECTORITE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYL- PROPYL- BUTYLPARABEN, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, DIAZOLIDINYL UREA, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, BHT, PARFUM [MAY CONTAIN (+/-):CI 77491- 77492- 77499, CI 77007, CI 77288, CI 77891, MICA, CI 77289, CI 77510, CI 75470(źródło)

Mieliście z nim styczność? U Was się sprawdził? Szału nie robi i do niego nie wrócę, ale na co dzień jest ok.

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Nie miałam tego tuszu, ale skoro jest tako sobie to na pewno się na niego nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki właśnie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako codzienny efekt jest ok :) szkoda, że ma w składzie donor formaldehydu i BHT - przez to w ogóle bym po niego nie sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje radę, na co dzien w sam raz. Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuszu nie miałam, ale pomadki z tej firmy sa naprawde zacne

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba go mam w zapasach ale jeszcze nie otwierany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nigdy nie miałam od nich tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tuszu tej firmy i chyba raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam od nich tuszu, ale dobrze wiedzieć, że ten tusz nic specjalnego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też często z początku tusze mnie nie przekonują i muszę chwilę z nimi poczekać, zanim zacznę ich używać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...