czwartek, 19 października 2017

For Life&Madaga Balance krem 24h

Witajcie 😊

Tydzień dobiega końca, Wam też tak szybko czas leci? I jeszcze ta pogoda, choć od rana zimnica 😉Dziś o kremie, który wpadł do mnie od przyjaciółki 💙 a że krem akurat mi się kończył na noc to go zaraz otworzyła, a wrażenia poniżej...

Balance krem 24h, dla skóry normalnej i mieszanej na dzień i na noc
od Producenta: nowa generacja preparatów kosmetycznych do pielęgnacji skóry. Preparaty podzielone według rodzajów substancji aktywnych, potrzeb poszczególnych typów skóry oraz charakteru pielęgnacji.
Skuteczny preparat (emulsja O/W) nowej generacji day & night wzbogacony o żeń-szeń i witaminy, dzięki którym skóra uzyskuje natychmiastowe i intensywne nawilżenie. Wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry, przyczynia się do utrzymania zdrowego i młodego wyglądu. Działa wyciszająco a jednocześnie stymulująco na skórę.
Stosowanie:
• Jako krem do codziennej pielęgnacji – aplikować na oczyszczoną i stonizowaną skórę. Stosować rano i wieczorem.
Kluczowe substancje aktywne: mikronizowany wyciąg z żeń-szenia i czarnego bzu, witaminy E i C, pantenol, gliceryna, system mikroemulsyjny.
ode Mnie: Opakowanie bardzo fajne, pompka z tłokiem, czyli wszystko zużyjemy do końca bez nerwów, rozcinania i dodatkowo powietrze nie dostaje się do kosmetyku. Dodatkowo butelka była zapakowana w kartonik ofoliowany.
Nakładam go na twarz, szyje i dekolt i zużywam 3 pompki. Dobrze się rozprowadza, nie roluje, szybko wchłania. Używam go głównie na noc i nie przeszkadza mi, że rano skóra się świeci. Mam cerę mieszaną i na noc lubię ją nawilżyć by móc w dzień ją zmatowić 😉
Krem jest lekki, nie zrobił mi krzywdy, nie zapchał. Skóra jest nawilżona, miła w dotyku.
Zapach delikatny, nie drażniący.

Skład:
Krem całkiem przyjemny i gdyby tak mi się skóra po nim nie świeciła mogłabym stosować go na dzień. Niby jest do mojej cery - mieszanej, a jednak coś mi w nim brakuje...
Mieliście okazję go używać? Jak się u Was sprawdził?
 
Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Masz rację, czas biegnie niesamowicie szybko. Nawet nie ma czasu, żeby go zatrzymać :D
    Kremu nie stosowałam i nawet nie spotkałam się z nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale kremie wydaje się być fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale kremie wydaje się być fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale wydaje się ciekawy, bardzo lubię formę pompki w kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam mieszaną skórę i obawiałabym się, że nie spełniłby moich oczekiwań..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że go poużywałaś,ja nie miałam kiedy :) Fajnie wiedzieć jaki jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie kojarzę firmy :/ Ale w sumie mogłabym spróbować :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...