środa, 1 kwietnia 2020

Bambino Żel pod prysznic o zapachu Mirabelki

Cześć 😊

Miało być dziś denko, ale zrobiłam w pokoju małą rozpierduchę i zapomniałam o zdjęciach ;) Dlatego dziś żel, który dobił już dna i który dostałam do testowania od Wizażu :) Miałam z tej firmy szampon, bo kupowałam córce, ale żel dopiero teraz użyłam, jakoś wcześniej ich nie widziałam w sklepie....

Bambino
Żel pod prysznic o zapachu Mirabelki
od Producenta:
ode Mnie: Żel ma pojemność 400ml i mało poręczną butelkę. Ja sobie na początku przelewałam do mniejszego opakowania, było mi wygodniej, przy końcu już używałam z butli.

Przeźroczysta, nie gęsta konsystencja, ale nie wylewa się z dłoni. Dobrze się pieni, nie wysusza, za co duży plus. Miły, delikatny i słodki zapach mirabelki. Umila kąpiel.
Jeśli chodzi o wydajność, to nie jest zła, wiadomo, jak używa jedna osoba schodzi wolniej ;) U mnie jest kilka żeli pod prysznicem, zależy od nastroju, jednak ten postanowiłam poużywać kilka dni i sprawdzić czy nadal nie będzie wysuszał. I wiecie co? Nie wysuszał, nawet po kilku dniach, moja skóra nie darła się o balsam ;)


Skład:


Ja wam go szczerze polecam. Jeśli nie macie chęci na mirabelkę, są jeszcze inne zapachy - rabarbar, jarzębina czy melisa. Mnie kusi jeszcze melisa :)

Może mieliście o innym zapachu jak ja? Jakie są wasz wrażenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Lubię łądne zapachy, gdy moje kosmetyki przyjemnie pachna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęć :D I mam nadzieję że moja odleweczka czeka grzecznie na mnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bambino chyba mialam szampony tez ? nie pamietam ale wiem ze kiedys goscial u mnie ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to stara firma ;) Kremy też były popularne :)

      Usuń
  4. plus, że nie ma klasycznego sls :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam produktów tej firmy, ale też jakoś specjalnie mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt, a jakoś nie zwróciłam na niego uwagi w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję z melisą i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się z ich żelami poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kusi melisa i Twoja mirabelka, ale to jak skończę obecne żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi, ale rabarbar kusi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...