wtorek, 25 stycznia 2022

Nivea * Krem do rąk

Cześć 😊

Pierwszy z kosmetyków z kalendarza adwentowego, który wzięłam do użycia już mi się kończy. Czas na kilka słów o nim. Będzie do krem do rąk, jak wiecie ja bardzo lubię wszelkie mazidła, począwszy na balsamie, poprzez masła do ciała a skończywszy na kremach do rąk :)

Nivea
Krem do rąk, wygładzający

od Producenta: Wygładzający krem do rąk i paznokci z naturalnym olejkiem makadamia i kwiatem lotosu wzmacnia barierę ochronną skóry, pozostawiając Twoje dłonie miękkie i gładkie. Krem zapewnia 24 godzinną pielęgnację i jest odpowiedni dla skóry suchej. Wzmacnia barierę ochronną skóry, a jego pielęgnacyjny kompleks "Care Complex" sprawia, że skóra dłoni jest odpowiednio nawilżona, odżywiona i ma delikatny zapach. Wegańska formuła kremu szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. 

ode Mnie: Trafiła mi się tubka 75ml, pełnowymiarowa to 100ml, czyli całkiem sporo dostałam. Zamykana na klik, jak lubię, wygodnie się używa, choć przy końcu ją przecięłam, by wszystko zużyć do końca.

Zapach typowy dla tej firmy, choć taki delikatny, ciepły i otulający. Ja lubię ten zapach, ale ten jest trochę łagodniejszy. Czuć chwilę przy nakładaniu, później już nie, chyba, że podłożymy sobie dłoń pod nos ;)

Konsystencja lekka, rzeczywiście szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych dłoni. Dobrze działa na wysuszone dłonie, producent w całości spełnił swoje obietnice. Chętnie do niego jeszcze wrócę.

Lubię takie kremy, które dobrze nawilżają i odżywiają. kiedy nie muszę noo stop kremu nakładać, ten właśnie tak działa, na długo nie na chwilę.

Skład:


Używacie kremów do rąk? Ja cały rok, nie tylko zimą, słońce latem też potrafi wysuszyć. 
Jakie są wasze ulubione kremy?

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Znam ten krem. Często gości w moim domu. Ogólnie bardzo lubię kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś zawsze omijam Nivea. Muszę sobie przejrzeć ich produkty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...