sobota, 22 stycznia 2022

Ulotka Yves Rocher luty 2022

Cześć 😊💄

Długo mnie tu nie było, ciężki tydzień za mną, kolejny też nie lepszy, ale może uda mi się trochę nadrobić przez weekend :) Na początek ulotka sklepu stacjonarnego Yves Rocher, która można zrealizować i przez internet i telefonicznie.

Yves Rocher, Luty 2022

W prezencie za zakupy od 14,90zł dostaniemy prezent niespodziankę lub 100 punktów, do wyboru. Wartość prezentu to 44,90zł


Za zakupy od 39zł możemy kupić orientalny zestaw za 14,90zł  W skład zestawu wchodzi Żel pod prysznic 50ml, Mleczko do ciała 50ml oraz Krem do rąk 30ml. Cały zestaw dostaniemy z uroczej kosmetyczce o wymiarach 18x13cm

Mamy też promocje procentowe 

Ja kolejny raz nie skorzystam a wy? Zbieracie punkty za zakupy i nimi płacicie? ja trochę ich mam i przydałoby się je zrealizować ;)

Miłego popołudnia
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Ten zestaw z kosmetyczną chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziewczyny jak wiecie co jest niespodzianką na luty to dajcie koniecznie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham płukankę malinową do włosów z YR i czekam na jakąś promocję na nią

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...