poniedziałek, 27 listopada 2017

Ulotka Yves Rocher na grudzień 2017

Witajcie 😊

Dopiero dziś znalazłam w skrzynce ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. W tym miesiącu coś późno, ale i ja późno listopadową zrealizowałam, zaledwie w zeszły piątek 😊 A jeśli będzie można to tą wykorzystam jutro, będę miała po drodze.
W tym roku nie ma typowo świątecznych gadżetów typu świeczki, bombki, kubki....
W prezencie za dowolny zakup jest krem Przeciwzmarszczkowy na dzień, Anti-Age Global 30ml. Ja się na pewno po niego wybiorę.
Jeśli zrobimy zakupy za co najmniej 59zł dostaniemy zestaw kosmetyczek, które pasują do tej z poprzedniego miesiąca.
Jest też -40% na dowolny kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem. A po otwarciu kawałka kartki jest kilka propozycji na świąteczne prezenty oraz informacja, że prezenty pakowane są bezpłatnie choć zależy to od dostępności folii, wstążek i czasu konsultantek 😉
Druga strona to propozycja zestawu świątecznego o zapachu aromatycznych owoców leśnych, gdzie znajdziemy m.in. świecę zapachową, krem do rąk czy wodę toaletową.
Mamy też tusz do rzęs wzmacniający Volume Elixir za 36,90zł
Jest też Super oferta na Hydra Vegetal 
Nawilżający płyn micelarny 390ml w cenie 200ml czyli 29,90zł

Jesteście pokuszeni? Ja tak. Kupiłam już żele ze świątecznej serii oba zapachy, teraz pokuszę się na balsamy, bo świeczek u mnie nie widziałam....a szkoda.

Miłego wieczoru
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z YR, przy najbliższej okazji planuję obwąchać serię świąteczną =)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczna ulotkę, ale jeszcze nie wiem czy będę ją realizowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremik bym przygarnęła,ulotkę mam,tylko jak zwykle do YR mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chyba zdecyduję na ich żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam do odebrania bransoletkę za dowolne zakupy, jednak raczej się nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Yr, fajne mają rzeczy w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie jutro ulotka pojawi się i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie grudniowa ulotka nie doszła, poczekam na styczniową - oby były fajne promocje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...