wtorek, 19 grudnia 2017

Avon Planet Spa Peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego

Witajcie 😊

Wiecie, że żeli pod prysznic używam dużo 😉 schodzi mi tego sporo, jednak peeling też mam zawsze pod prysznicem. Lubię mocniejsze ździeraki i takich zawsze szukam. Dziś kilka słów o peelingu, na który miałam już chęć od dawna....

Avon, Planet Spa
Głęboko oczyszczający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego
Peeling ma wygodne opakowanie, pudełko przeźroczyste, zabezpieczone w środku sreberkiem. Spokojnie w mokrych dłoniach można je odkręcić, zakręcić czy wydobyć z niego produkt.

Peeling jest drobnoziarnisty ale porządnie ździera. Fajnie rozprowadza się na całym ciele, nie ucieka z niego tylko działa. Przy tym cudnie pachnie, uwielbiam ten zapach Morza Martwego 😀 w kosmetykach.
Niby drobne ziarenka, ale jest ich mnóstwo i razem dają czadu. Oczywiście pozytywnie, nie krzywdzą, a dobrze wygładzają.
Próbowałam go także do twarzy tak trochę delikatnie i całkiem dobrze siebie radził, nie podrażnił, a wygładził skórę.
Miły, zapachowo akcent na koniec prysznica.
Trochę nie fajnie, że ma w składzie alkohol denat, dlatego tylko raz wypróbowałam na twarzy w sumie głównie broda i czoło.



Skład:





Mieliście ten peeling? Równie pozytywnie na Was wpłynął? Ja myślę, że jeszcze go kupię jak ten dobije dna.
 
Miłego wieczoru
Dorotxy


12 komentarzy:

  1. musze przyznać, ze peelingów z planet spa nie używałam, ale te z sesnses są fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go bo daje efekt "ipasku". OPdobny jest oliwkowy i z masłem shea.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko peeling i maseczkę do twarzy z tej serii. Miło wspominam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy go nie miałam, ale widziałam kilka pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...