czwartek, 21 grudnia 2017

Cien Mydła w piance

Witajcie 💙

Takie były u mnie fajne przymrozki, zimowy klimat, a tu dziś deszcz wszystko zmył.... Jedyną zimową aurę mogę sobie zrobić pianką do mycia dłoni 😁 i to w łazience....

Cien, Pianka do mycia dłoni
Złocista morela i lilia wodna, Soczyste mango
od Producenta + skład:
Złocista morela
soczyste mango
ode Mnie: Poręczne opakowania 300ml przyciągające wzrok kolorową, soczystą grafiką. 
Opakowanie "wyrzuca" dostateczną ilość kosmetyku by umyć dłonie.
Zapachy są soczyste i utrzymują się przy myciu i chwilkę po. Więcej mi nie trzeba, bo i tak nakładam krem do rąk. O dziwo mydła nie wysuszają mi dłoni, co mnie cieszy.
Dobrze też zmywają, np podkład z dłoni.


Całkiem przyjemny zakupowy spontan, jeśli to kosmetyk na stałe w sprzedaży to pewnie jeszcze się skuszę. Ciekawa odmiana dla mydeł w płynie, które mnie przeważnie wysuszają. 
Skusiliście się na którąś z nich? Jesteście zadowoleni?

Miłego wieczoru
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. nie skusiłam się, ale to dlatego że nie mam w okolicy Lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam piankowe z Isany, ale te Lidla też fajnie wyglądają, bo ja lubię takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham mydło w piance. Taka podpowiedź - przy lekkim przerobieniu spieniacza, można tam wlewać normalne mydło w płynie, mój tata tak zrobił i mogę ulubione mydło w płynie mieć spienione :) Jest wtedy też nieco gęstsze i lepiej się myje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, masz rację, tak właśnie robię, miałam już takie mydło z Palmolive :)

      Usuń
  4. Muszę się skusić i wypróbować jakąś wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wszystkie, nie są złe, tylko wanilia nie przypadła mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię wanilii w kosmetykach, dlatego tego zapachu nie wzięłam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...