poniedziałek, 25 grudnia 2017

Dermedic Krem nawilżający o przedłużonym działaniu

Witajcie 😊

Jak Wam mijają Święta? U mnie spokojnie, bez obżarstwa 😉 
Jakiś czas temu kupiłam krem w promocji i tak sobie czekał na swoją kolej, a że czytałam o nim dobre opinie to w końcu go wyjęłam i wypróbowałam na sobie, bo akurat nawilżenie było mi bardzo potrzebne.

Dermedic
Krem nawilżający o przedłużonym działaniu
od Producenta:
ode Mnie: Krem dobrze zapakowany w kartonik, ofoliowany, i w szklanym słoiczku. Trochę szkoda, że jest szklany, bo ciężki, a jak wzięłam na wyjazd to swoje dodał do bagażu 😉
Krem się dobrze rozprowadza i w miarę szybko wchłania, choć ja na szyję nakładałam grubszą warstwę, bo miałam ją bardzo wysuszoną. Wchłaniał się nie do końca, no ale warstwa na prawdę solidniejsza i skóra przy nim szybciej mi się zregenerowała. Już po dwóch aplikacjach czułam ulgę. Na twarzy też dobrze się spisuje, pomimo parafiny na drugim miejscu w składzie mnie nie zapchał. Nie zrobił mi żadnej krzywdy, za to nawilżył.
U mnie najlepiej sprawdził się na noc, na dzień używam innego kremu, na szyję używałam rano i wieczorem.
Zapach ma przyjemny, bardzo delikatny.
Ważny jest przez 6 miesięcy od otwarcia, ale mi zużył się bardzo szybko, starczył mi jeszcze na jedną aplikacje i znajdzie się w denku 😉

Skład:
Mieliście ten krem? Również jesteście z niego zadowoleni?
Obecnie jest w promocji w Hebe za 9,90zł

Miłego świętowania
Dorotxy




20 komentarzy:

  1. Lubię tę markę, ale akurat tego kremu nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem zapowiada sie fajnie, tez mam krem Dermedic w zapasach, ale musi poczekac na swoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też będziesz zadowolona :))

      Usuń
  3. U mnie z obżarstwem :D lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonuje i będę szukać kolejnych fajnych produktów tej marki :)

      Usuń
  4. Zdaje się że go miałam i był całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz widziałam ten krem na promocji, ale nigdy go nie kupię, właśnie przez tę parafinę. Szkoda, że jest ona na drugim miejscu. Parafina bardzo by mnie zapchała, ale może skóra sucha będzie bardziej zadowolona i takiej cery nie zapcha. Fajnie, że kupiłaś go za taką niską cenę i że jesteś zadowolona, bo to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta parafina też mnie przeraziła, ale nie było tak źle....

      Usuń
  6. Miałam wiele opakowań, koleje już jest w użyciu, był tematem mojego pierwszego wpisu, uwielbiałam go, nigdy nie zrobił mi krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi jak u Ciebie :)

      Usuń
  7. Widziałam go właśnie w hebe ostatnio i gdyby nie to, że chcę skończyć to co mam to bym go zabrała ze sobą do domu :D Kusi mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wysuszenie okropne szyi pod koniec poprzedniego opakowanie też bym jeszcze drugiego nie kupiła, bo mam małe zapasy ;))

      Usuń
  8. Mnie kremy z Dermedica dość szybko zapychają, jednak mam jeszcze jeden w kolejce do wypróbowania i dam mu szansę :)
    Fajnie, że się u Ciebie tak dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często się nad tym kremem zastanawiałam....

    OdpowiedzUsuń
  10. jak za tę cenę też jestem zadowolona, ja akurat kupowałam w internetowej melissie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli Ci służy to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...