poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Nowości, paczki, zamówienia, prezenty Lipca :)

Cześć 😊

Nie ma to jak zacząć poniedziałek u dentysty ;) Ważne, że już po i można odetchnąć. Ostatnio rozliczyłam się ze zużyć to teraz nowości, których się trochę uzbierało, choć nie wszystko kupiłam sama :) Sama jednak też zaszalałam.....zaczynamy

Lidl
Cien Ujędrniające serum do ciała, jest świetny, idealny na upały, więc kupiłam kolejny :)

Avon
Ostatnio mało zamawiam, teraz dużo pozmieniali i można robić małe zamówienia bez naliczania kosztów pakowania, więc korzystam ;)
Trzy nowe maski w płachcie Avon Care, lakier do paznokci w ulubionym odcieniu i mgiełka do ciała Pur Blanca, mój ulubiony zapach od lat, a że bardzo dawno nie miałam tej podstawowej wersji, to wzięłam lżejszy wariant. Mam też reklamowane kredki do powiek z poprzedniego zamówienia.

Ostatnio wzięłam tylko żele pod prysznic 500ml, próbkę nowego podkładu Luxe, z ciekawości, bo te podkłady nie działają na mnie dobrze. I z oferty netto kredkę do ust z CT, bardzo fajny metaliczny kolor :) 

Hebe
Miałam kupon za udział w testach sklepu internetowego, to na spontanie kupiłam żel p/p Mango, z chwalonej serii masek Garniera wzięłam aloesową, jakoś najbardziej mnie pokusiła, zwłaszcza, że dzięki zniżce wyszła mnie ok 11zł ;) Kokosowa pianka do rąk i sprawdzone plasterki na wypryski z L'botica

Rossmann
Tu zaszalałam 😂 za całe 4,14, bo miałam kupon -50% zobaczymy co za cudo

Hurtownia

Farba Joanna, która już zdenkowana została, i pomimo, że kolor nie wychodzi u mnie jak na zdjęciu i tak ją lubię, bo daje ciekawy odcień. Żeby podbić trochę ten odcień kupiłam różowy szampon, nowość od Cameleo. 

Tesco
Jako, że sklepy zrobiło wielką obniżkę części produktów, wpadłam tam na chwilę, u mnie już sporo wymiecione było i ludzie z dużymi zapakowanymi koszami. Ja wzięłam tylko kilka kosmetyków, bo stwierdziłam, że nie ma sensu kupować na wielki zapas,..... Palmolive żel p/p kawowy bardzo chciała córka, bo ona uwielbia zapach kawy :) Szampon Joanny do różowych włosów, a obecnie takie miewam, dwa antyperspiranty Dove i Nivea i dwie maski glinki, różowa i zielona.

Douglas

Tu mnie kusił BB Pupa i doczekałam się promocji, do zamówienia dostałam trzy próbki, a odbierając w sklepie paczkę kupiłam córce kule do kąpieli, były akurat -50% :)

Dodatki do gazet
Zwierciadło tym razem było z kremami z Orientana, udało mi się kupić dwa Krem i Hydrokuracja z kurkumą, zobaczymy jak się u mnie sprawdzą, bo czytałam różne opinie.
W Wysokich obcasach extra Mydło w kostce z pomarańczą i rozmarynem, zapach ciekawy i intensywny.

Testowania
Od Ambasadorki Kosmetycznej tym razem dostałam 3 balsamy do ciała, coś co bardzo lubię, niedługo spodziewajcie się recenzji :)

Prezenty
Szalona Kasia przysłała mi prezent urodzinowo - imieninowy, dwie firmy do przetestowania. Na pierwszym zdjęciu Farmasi - balsamy do ciała, micel, żel do twarzy i do intymnej jak i chusteczki, jest i krem do twarzy i scrub :)
Jest tez trochę kolorówki Farmasi, kredki do ust i powiek, podkład, tusz i cienie

A tu zestaw od Faberlic, jest i tonik, szampon, krem do stóp, żele p/p, balsamy, zobaczymy jak się to sprawdzi.
Z Faberlic mam z kolorówki tusz, cień, lakier i ochronna pomadkę, oraz chusteczki do intymnej, mydła w kostce, jedno już zdenkowane i dwie maseczki.
Mam też woreczek próbek i czarną maskę i deo-roll, a poniżej kosmetyczka świetna na wyjazdy, która akurat niespodzianką nie byłam, bo sama wybierałam wzór ;)





Będą w Gdyni na spotkaniu, o którym napiszę wam niedługo, Monika dostała kilka cieni i pigmentów 😍, teraz ja sobie je potestuje ;)
A od Sklerotyczki taki zestaw z Balea 😍


I tyle i aż tyle, będą jeszcze nowości ze spotkania, ale to przy okazji postu o nim.
Wiem zebrało się, ale w sierpniu pewnie znów będzie mało :)

Co was najbardziej zaciekawiło?

Miłego wieczoru
Dorotxy

 




27 komentarzy:

  1. Żele Balea mnie najbardziej zainteresowały :) Chociaż pianka do rąk hebe też ciekawa, tyle że miałam właśnie z dmu taką i była słaba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje, że pianka się spisze, bo to taka moja pierwsza :)

      Usuń
  2. Sporo tego się zebrało :). Zwierciadło też kupiłam i nad maską Garniera się zastanawiałam, ale ostatecznie kupiłam bananową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bananowa też mnie kusiła, i jeszcze ją kupię :)

      Usuń
  3. Najbardziej ciekawią mnie maska aloes z Garniera, pianka/krem do rąk z Hebe, żel kawowy z Palmolive oraz Balea :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel kawowy świetny, polecam jak lubisz ten zapach :)

      Usuń
  4. Żele Balea nieustannie goszczą w moim domu i jestem im wierna. Wybieram się również na zakupy do Hebe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego! :D Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama ciekawe kosmetyki, ja właśnie zabieram się za recenzję mydła z mydlarni 4 szpaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości ;) Będę teraz czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala, dużo wspaniałości Ci się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo :D Nie wspominając że mam jeszcze trochę rzeczy dla Ciebie tylko się boję wysłać z paczkomatu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też poszalałam na wyprzedaży w Tesco, ale raczej niekosmetycznie ;) Zainteresowały mnie plasterki na wypryski i krem w piance z Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoooo to dopiero ogrom nowości, to u mnie było ich zdecydowanie mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo Ci się nazbierało :) Najbardziej mnie zaciekawiła kokosowa pianka do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wersje bananową też kupię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...