wtorek, 6 kwietnia 2021

Dominika Smoleń * Gangsterska gra

Cześć 📕📖

Książka trafiła do mnie od autorki Dominiki Smoleń, moja pierwsza jej książka. Macie link do jej instagrama, którego nie dawno założyła. Jakie wrażenie na mnie wywarła? Zaraz wam wszystko na spokojnie powiem.

Dominika Smoleń
Gangsterska gra
Tył książki:
ode Mnie: Pierwsza moja książka tej autorki i myślę, że nie ostatnia. Jeśli inne są też z takim zaskakującym zakończeniem to już je lubię ;)
 
Tak, książka wywołała u mnie mieszane uczucia, najpierw mnie trochę męczyła, później wciągnęła, a na końcu zaskoczyła, bo takiego zakończenia historii kompletnie się nie spodziewałam.
Od początku...
Główni bohaterowie to Eryka i Maksymilian, rozdziały pisane są z ich perspektywy.
Dlaczego mnie na początku męczyła? Właściwie to wina Eryki, która opierała się szefowi i miała fajne, cięte riposty, a potem nagle ni z tego ni z owego, nagle jej się odmieniło, to mnie denerwowało i mi się nie kleiło. Później wsiąknęłam w ich historię.....

Eryka pracuje w klubie za barem, jej szef Max ma na nią chęć i właśnie mu początkowo się opiera, a on wie, że i tak jak się wyraził rozłoży przed nim nogi. Dużo jest takich tekstów o sexie.... Ona trafia w gniazdo mafii przez przypadek, bo chciała pomóc.... A tak nie napisałam, że jej szef to mafiozo, który połączy dwie mafie w jedną i stanie na ich czele, ale wszystko to po spełnieniu ważnego warunku....

Więcej nie będę wam zdradzała, bo książkę warto samemu przeczytać. A czyta się ją szybko, bo ma duże litery, więc przemykamy szybko wzrokiem :)
Książka lekka, choć wiele się w niej dzieje, dużo zła, przemocy, to wszystko stanowiło całość i zakończenie zaskakuje totalnie. Lubię jak książka nie jest przewidywalna do końca, bo początek sugerował koniec, a jak widać nie do końca, i za to u mnie duży plus :)

Znacie autorkę? Co czytaliście i polecacie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Może uda mi się sięgnąć po tę książkę w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może ci wpadnie w ręce i wciągnie jak mnie :)

      Usuń
  3. Czytałam. książka również mi się spodobała, a jej zakończenie było totalnym zaskoczeniem:-) To moja 3-cia książka tej autorki:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...