czwartek, 12 sierpnia 2021

Edyta Świętek * Pełnia szczęścia

Cześć 📘📖

Kolejna książka, która mnie zaskoczyła, choć była zdecydowanie lżejsza od poprzednich.

Edyta Świętek
Pełnia szczęścia

Tył książki:

ode Mnie: Książkę jakiś czas temu wygrałam na instagramie i w końcu stwierdziłam, że na nią czas :)

Zaczyna się dość dziwnie, ogólnie trochę dziwna ta książka ;) Jednak ciekawa i mi się podobała, a zakończenie to totalne zaskoczenie, tego się nie spodziewałam, bo trudno było z tego wybrnąć ;)

Madzia Kociołek, główna bohaterka to spokojna, cicha tzw szara myszka. Niby spokojna, a ciągle coś się dzieje, plama na bluzce czy oczko w rajstopach.... Żeby nie było tak nudno, autorka postanawia jako jej Głos Sumienia sprawić by jej życie się zmieniło. Madzia robi listę osiągnięć i porażek. I próbuje te drugie ogarnąć by zniknęły z listy, przez to ma wiele ciekawych perypetii.

Nie będę wam spojlerować co się wydarzy, a wydarzy się dużo, zwłaszcza, że Madzia nie wie jak się zabrać, np do zakupów, bo chce zmienić garderobę na bardziej kolorową. 

Autorka fajnie to wymyśliła, że będzie Głosem, choć na początku wydawała mi się dziwna ta książka, to później mnie wciągnęło i ciekawa byłam zakończenia. Miałam nadzieje, że z tych zmian coś fajnego wyjdzie......

Książka inna niż wszystkie, które czytałam. Nie pamiętam czy coś tej autorki czytałam, zapewne tak, bo sporo już ich napisała. Jednak tak jest fajna, z humorem i morałem. Łatwa, lekka i przyjemna i wciąga, zwłaszcza jak bohaterka wymyśla kolejną zmianę ;) Myślę, że nie pożałujecie jej czytania. Jeśli macie ochotę na coś lekkiego, to ją wam polecam.

Pamiętajcie wrzucając coś do internetów, tam nic nie ginie ;))) Jak zrozumiecie dlaczego tak napisałam, to się pośmiejecie ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...