wtorek, 24 sierpnia 2021

Ulotka Yves Rocher wrzesień 2021

Cześć 😊

Kolejna ulotka Yves Rocher już u mnie. Najpierw dostałam na maila, później znalazłam papierową w skrzynce, jako, że się nie różnią pokażę wam internetową.

Yves Rocher
Wrzesień 2021

W prezencie za zakupy od 14,90zł dostaniemy prezent niespodziankę o wartości 44,90zł (kultowy zapach ma umilić nam ostatnie dni wakacji) lub 50 punktów.

Te ostatnie dni wakacji to raczej dla studentów ;) Choć jak kupowałam w stacjonarnym sklepie, to ulotkę można było zrealizować jeszcze zanim zaczął się miesiąc obowiązywania.

Za zakupy od od 79zł otrzymamy w prezencie kubek oraz kalendarz 2021/2022r lub 80 punktów. Wymiary kalendarza 15x10cm, a wysokość kubka to 8cm, średnica 7cm.
Ma też dodatkowe procenty od zakupów na 1 kosmetyk -40% i -50%, oczywiście poza zielonym punktem.
Kosmetyki teraz ze swoim indywidualnym kodem można kupić nie tylko w sklepie stacjonarnym:

Czujecie się skuszeni? Ciekawa jestem co to za prezent ;) Dajcie znać, jeśli ktoś zrobi zakupy i dostanie niespodziankę :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Dlatego kupka i kalendarza, mogłabym się skusić na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie kalendarz by się nie przydał, bo on bardziej dla ludzi uczących się :)

      Usuń
  2. Też ją dostałam i się zastanawiam czy bede realizować, ale mam na to jeszcze dużo czasu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...