piątek, 20 sierpnia 2021

Ada Tulińska * W ciemnościach

Cześć 📘📖

Kolejna książka ze współpracy z Tanią książka, gdzie kupicie wiele nowości :) Tym razem autorka jest mi już znana i byłam ciekawa czy ten tytuł też mnie wciągnie i dobrze się będzie czytać

Ada Tulińska
W ciemnościach
Tył książki:
ode Mnie: Jak już wspomniałam czytałam już książkę tej autorki i dlatego chciałam przeczytać tą i powiem wam, że się nie zawiodłam :)
Nawet powiem więcej, ta jest jeszcze lepsza. Wciąga już od pierwszych stron. Starczyła mi na dwa dni i kilka stron, taki deser zostawiłam sobie na dzień trzeci i na spokojnie wszystkiego się dowiedziałam, bo dnia poprzedniego byłam tak zmęczona, że na śpiocha nie lubię kończyć ;)
 
Oliwia, bo o niej głównie mowa, szybko musiała wydorośleć i zająć się młodszym bratem po tragicznej śmierci rodziców. Niestety dziedziczy też długi i musi pracować na dwa etaty a i tak ledwo daje radę. Dużo się zmienia, gdy pracodawca wysyła ją do sprzątania w luksusowej rezydencji. 
Maksymilian, bo to jego rezydencja, proponuje jej kontrowersyjną umowę. jest warunek - spotykają się tylko w ciemnościach.
Dlaczego w ciemnościach? Oczywiście wszystko się wyjaśni, choć nie tak szybko. Na początku obstawiałam coś innego, ale w miarę czytania już wiedziałam co się święci.
 
Kurcze nie sądziłam, że ta historia tak mnie wciągnie i ciężko będzie odłożyć ją choć na chwilę. Ostatnio trafiam na takie książki, co mnie bardzo cieszy.
 
Dużo emocji, różnych emocji, nie tylko śmiech ;) A zakończenie.... o rany, albo sobie dopowiadamy sami, albo czekamy na drugą część, ale czy ona będzie? Tak, będzie. Jest już napisana, info od autorki, ale jeszcze nie wiadomo kiedy będzie wydana.
Kurcze jak będzie równie wciągająca i emocjonalna, to już chcę ją czytać :)
 
Zainteresowała was? Ja gdybym wiedziała, że tak się skończy, to pewnie chciałabym czytac ją bliżej wydania kolejnej haha
 
Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Bardzo zachęcająco piszesz o tej książce. Będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...