wtorek, 10 sierpnia 2021

Nowości, paczki, zakupy, książki lipca 2021

Cześć 😊

Były zużycia, będą nowości. Tym razem większość to książki, choć jest też trochę potrzebnych kosmetyków. Część książek już widzieliście na blogu, są już recenzje, więc je wam podlinkuje.

Lidl

Szampony były w promocji, ale trzeba było wziąć dwa, zielony już w użyciu i jestem z niego zadowolona. Żel do buzi Garnier to dla mnie też totalna nowość, jeszcze czeka, bo w łazience mam jeszcze pół opakowania żelu.

Dealz

Nie pamiętam po co poszłam, ale wzięłam żel p/p Fa dla siebie różowy, dla przyjaciółek żółty. Już go zużyłam i zapewne kupię znów, ale przeleje do innego opakowania, bo to mi nie pasuje.

Biedronka

Żele p/p też były w promocji. Kiedyś miałam już truskawkę i byłam zadowolona, więc znów ją wzięłam. Te po lewej to dla mnie nowości.

Hebe

Farba już zużyta, szampon w kostce wpadł mi w oko przypadkowo, więc wzięłam na wypróbowanie zwłaszcza, że ma dołączoną siateczkę na kostkę, bardzo przydatną. Maseczka by dobić do 25zł ;) Niestety teraz hebe podwyższyło próg zakupów z wysyłką darmową. W gratisie próbka szamponu i odżywki.

Rossmann

Lubię te szampony, tanie i dobre. Dziwne, że w jednym rossmannie trzeba coś kupić by wziąć Skarb, a w innym są wyłożone i można brać bez zakupu czegoś. A jak jest u was?
Tu poszłam na konkretne zakupy, bo akurat była promocja na olejek Isana, który mi służył dobrze, a że się kończy to wzięłam kolejne opakowanie. Fluff jogurt do ciała wzięłam na wypróbowanie, podobno świetny, a z kremem do rąk nie mam pozytywnych wspomnień. Nowość Isany odżywka, wahałam się jeszcze między nią a maską, ale szału nie ma, przynajmniej u mnie. No i płatki kosmetyczne.
Żelu Isana nie miałam bardzo dawno, ale Kasia mi go poleciła, więc kupiłam. Ja lawendy nie czuję jak ona i zapach bez szału dla mnie, ale plus, że nie wysusza i tu mnie pozytywnie zaskoczył. Ulubione banany i opakowania na żel antyb.

Tesco

Ulubione mydła w kostce, kupiłam większy zapas, skoro Tesco likwidują, nie wiem gdzie je kupić poza tym sklepem. Widzieliście gdzieś je może poza tesco?

Avon

Kusił mnie krem do twarzy, który będzie nowością teraz w sierpniowym katalogu, ale pokusiłam się bardziej i wzięłam zestaw, krem na dzień, żel na noc i pianka do mycia twarzy. Póki co używam kremy i mam jeszcze mieszane uczucia ;) Zestaw męski, bo tanio wyszło, a interesowała mnie pianka w żelu, ulubiona i żel p/p, resztę oddam ;) Dobrałam sobie jeden z ulubionych balsamów i tylko on z katalogu ;)

Dodatki do gazet

Elle z olejkiem Nuxe, trochę mała pojemność, ale chciałam sprawdzić o co tyle hałasu ;) więc kupiłam na wypróbowanie, może mi się spodoba, bo zapach ma miły. Claudia z książką, bo mnie zainteresowała.
Zwierciadło chciałam kupić z innym dodatkiem, ale ten mnie zaciekawił, tylko, że nie doczytałam, że to suchy szampon w dodatku w proszku....haha Mam nadzieje, że nie wtopiłam ;) Party z maseczką już raz miałam w ręku, ale wtedy miałam datę do października tego roku, a ta jest do października przyszłego roku, więc na spokojnie zużyje.

Książki

Te książki już mają swoją recenzję, więc was odsyłam linkami w tytule książki. Bodyguard, Stara miłość nie rdzewieje i Billie Eilish

Pozornie bez winy też już mieliście okazję poznać :)
Zobacz, co zrobiłeś bardzo wam polecam, świetna.
Ten tytuł chciałam przeczytać odkąd pokazała się na rynku, w końcu zdecydowałam się na kupno na olx, mam nadzieje, że uda mi się do niej szybko przykleić ;)
Te książki tez kupiłam na olx, skorzystałam z promocyjnej cenie wysyłki. A książki też były za grosze, dosłownie, bo po 1zł.

A te powyższe książki mam z póki z przychodni. Czekałam na lekarza i zajrzałam, opór książek, ale większość miałam, czytałam, albo mnie nie interesowały a te wydają się ciekawe.

Czytaliście coś z mojego zbioru? Jak nowości u was? U mnie więcej do czytania niż używania ;)

Miłego popołudnia
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Cuda :) Lubię te żele z biedry, z isana też miałam i o dziwo mi podszedł. Ale lawendy na 100 % tam nie ma, nawet w składzie nie wspominają o niej. Wiem, że w wersji z jeżykiem jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też lawendy nie czuje, choć opakowanie też to może sugerować ;) Ważne, że nie wysusza ;)

      Usuń
  2. Sporo ciekawych rzeczy i kilka miałam, m.in. ten żel Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten żel się u mnie sprawdzi, dawno nic od nich nie miałam.

      Usuń
  3. Same dobroci. Ostatni lot bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisu bardzo mnie zaciekawił, więc mam nadzieje, że będzie wciągająca

      Usuń
  4. Ile fajnych nowości! niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo fajnych nowości. Zainteresowały mnie te szampony z Lidla. Żele pod prysznic z Be Beauty Care są bardzo dobre, też miałam truskawkę, ale tych po lewej nigdy nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele BeBeauty :) u mnie Tesco już dawno zlikwidowane. Ale jak się można było obkupić na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te żele z Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz sporo ciekawych rzeczy, a ile książek - szok!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...