środa, 18 sierpnia 2021

LaQ * Naturalny mus do mycia twarzy

Cześć 😊

Ostatnio pokazywałam wam kosmetyki ze sklepu Bee.pl, dziś jeden z nich, który mi się już kończy ;) Stety czy niestety, zaraz  wszystko opiszę.

LaQ Naturalny mus do mycia twarzy
Odprężający, Pralinka

od Producenta:

ode Mnie: Mus ma wygodne opakowanie, a zawartość to 100ml. Pod wieczkiem mamy jeszcze jedno zabezpieczenie.
Niby przyjemny, choć nie do końca słodki zapach, mam wrażenie, że taki chemiczny nic w nim odprężającego ;) Jednak mi tam wszelkie złe zapachy jakoś mocno nie przeszkadzają jeśli produkt dobrze działa.

A ten działa dobrze, wystarczy troszeczkę rozprowadzić na dłoniach, wytworzy się piana i świetnie zmywa buzię, nawet domyje resztki makijażu.

Konsystencja piankowa, delikatna, puszysta. Takiego kosmetyku jeszcze nie miałam i cieszę się, że mogłam spróbować, bo się w nim zakochałam ;) Niby małe opakowanie, a na długo wystarcza, jeszcze podzieliłam się z przyjaciółkami.

Mam końcówkę, widać dno, a jednak ciągle jest dużo, przypominam wystarczy odrobina, by stworzyć piankę i umyć buzię.


Na początku pomyślałam, że to może nie być produkt dla mnie, ponieważ ja mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, Jednak nic bardziej mylnego, do takich cer też się świetnie sprawdza.

Skład: Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Lauroyl Isethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Chloride, Copaifera Officinalis Resin, Glyceryl Isostearate, Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Potassium Cocoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Panthenol, Glycyrrhetinic Acid, Allantoin, Lecithin, Olea Europaea Fruit Oil, Levulinic Acid, Theobroma Cacao Seed Extract, Juglans Regia Leaf Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Cl 15510

Firmy wcześniej nie znałam, miałam jeszcze żel p/p. który już ostatnio wylądował w denku. Muszę zwrócić uwagę na tą firmę przy najbliższych zakupach, bo wywarła na mnie pozytywne wrażenie.

Mieliście ten mus? A może coś do polecenia tej firmy?

Miłego wieczora
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie miałam okazję wypróbować ten kosmetyk i u mnie spisał się świetnie, a zapachem mnie uwiódł - zakochałam się w tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przywiązuję dużą wagę do zapachu, więc mnie ten by na pewno przeszkadzał. Świetnie, że zacne działanie jest rekompensatą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten mus, jest świetny. Lubię kosmetyki z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że nie będę jego szukać, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, ale ten mus wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam wersję peelingującą i też bardzo fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ich musy, ale fakt zapachowo ogólnie (w innych produktach także) dla mnie szału nie ma. Mam wrażenie, że są dość chemiczne.. Ale mus peelingujący to sztos, polecam CI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję Ci za pokaźną próbkę tego musu <3 Zdecydowanie jestem na "tak" i przy najbliższej okazji go kupię. Zapach jest delikatny, mega mi się podoba, choć w mojej głowie "odprężający" to na pewno nie jest zapach pralinkowy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...