niedziela, 10 października 2021

Anna Robak - Reczek * Gra Luizy

Cześć 📕📖

Autorkę dzisiejszej książki już znam, czytałam Odzyskanie i Apokalipsy według Joanny. Zapewne znacie te książki, jeśli nie to serdecznie polecam, tytuły podlinkowałam do moich recenzji.

Anna Robak - Reczek
Gra Luizy
Tył książki:
ode Mnie:
 Jak już wspomniałam, to nie moje pierwsze spotkanie z autorką. Nie piszę ona typowych książek, nie jest to jeden gatunek, a mieszanka. Ta to sensacja, kryminał, thiller, a i obyczajowych momentów można tu znaleźć :)

Luiza po śmierci matki (a to też ciekawe jak zmarła), opuszcza USA i wraca z ojcem do Polski. Plan jest taki, by pomieszkać chwilę u ojca, wyjść bogato za mąż i mieć kontrolę nad wieloma rzeczami. Dzieje się dużo i nie koniecznie tak jak sobie Luiza zaplanowała. 
Ojciec Witold też nie jest zadowolony, zwłaszcza gdy na jaw wychodzi skrywana przez niego tajemnica.

Luizy na początku nie polubiłam i nie mówię, że polubiłam, mam co do niej mieszane uczucia. Jest niezłą intrygantką, nawet u psychologa nieźle kręci, choć druga strona też ma swoje cele. 
Mam wrażenie, że tam każdy ma swój cel i chcę go realizować, bez względu na koszty, choć może jednak nie wszyscy?
Ojciec i córka też nie pałają do siebie wielką miłością, Witold dawno rozstał się z żoną i córką, nie ma najlepszych wspomnień czy chęci do zadbania o Luizę. Ma swoją firmę, która jest jego życiem.

Nie będę spojlerować, bo warto ją poznać, przeczytać na spokojnie, bez mojego naprowadzania. Wczuć się w intrygę i powiązania. Polecam wam wszystkie książki autorki, ma ona swój specyficzny sposób pisania, który mi się podoba.

Koniec ma otwartą furtkę do napisania kolejnej części i mam nadzieje, że tak będzie. Nie wszystko zostało rozwiązane do końca i nie wszystkiego się dowiedzieliśmy, choć oczywiście nasza wyobraźnia może zadziałać, ale ja sądzę, że będzie kontynuacja :)

Czytaliście którąś z książek Anny Robak - Reczek? Jak wrażenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...