poniedziałek, 4 października 2021

Nowości, paczki, zakupy, książki września 2021

Cześć 😊 

Były zużycia, to teraz nowości. Trochę się zebrało, ale większość to uzupełnienie zapasów, niektóre już zużyte, a dwie były już w denku ;) Większość w użyciu i właściwie ja sobie dużo nie kupiłam, a więcej dostałam :)

Avon

Nową wodę toaletową Soft musk delice velvet berries mogłam kupić wcześniej. Jest to nowość teraz w październikowym katalogu. Zapach jest idealny na ten sezon, ciepły, otulający. Do tego jeden z moich ulubionych żeli p/p, który już mi się kończy ;) No i kolejna nowość kremowy żel p/p, który dziś zdenkuje. Ulubiony krem do rąk i stóp na zimę, dla bardzo wysuszonych dłoni i próbki nowego serum Anew, użyłam dopiero raz.

Oriflame

Zamówienie z dwóch katalogów. Pierwsza była szminka, pokazywałam wam ją na insta story, a krem do rąk i masło do ciała już miałam i lubię, zamówiłam, bo się stęskniłam, zwłaszcza za masełkiem ;) I próbka nowego podkładu, czekam na zimniejsze dni by wypróbować.

Lidl
W maskach mam ciągle braki, dlatego kupiłam ją w promocji, spisuje się całkiem dobrze, spróbuje jeszcze ten drugi rodzaj przy okazji. 

Superpharm
Darmowa wysyłka i chyba nadal trwa :) Skusiłam się też na taką maseczkę, bo moje włosy wariują, oby kuracje jakie im serwuje pomogły. Żeby maska nie była  w paczce samotna, dobrałam odżywkę Anwen, już użyłam i starczyła na raz i myślę, że mogę pomyśleć o większym opakowaniu. 

Dodatki do gazet
Zwierciadło kupiłam z kalendarzem na nowy rok, będzie to mój trzeci rok z kalendarzem z tej gazety. Jako, że były też kremy pod oczy Vianka, to też się skusiłam, bo jeszcze nie miałam, a opinie są różne.

Glamour kupiłam przez przypadek z oczyszczającym musem z Marion. Jeszcze nie używałam, bo zdążyłam już wcześniej otworzyć nowy żel.

Claudii nie miałam w planach kupować, bo była z płynem micelarnym, jak się nie mylę. Jednak jak kilka dni temu natrafiłam na egzemplarz z trzema maskami w płachcie, za 10,99 to postanowiłam wziąć i je wypróbować.

Książki
Lubię Annę Robak-Reczek i już przeczytałam dwie inne książki autorki, dlatego ucieszyłam się jak dostałam propozycję przeczytania nowej. Autorka ma specyficzny styl, który nie każdemu może podejść, ale ja go lubię. Odzyskanie i Apokalipsy według Joanny


Książki ze współpracy z Tania książka, o każdej możecie już poczytać i każdą wam polecam. Terapia, Rider i Kucharz.

Prezenty

Takie fajne fajności od Bogusi :* W pudełku z różową nakrętką jest odlewka żelu do mycia twarzy, całkiem przyjemny, bo już używam.

Od Majki :* mam dwie paczki, szły każda osobno, każda inną drogą ;) Tutaj piękna paletka cieni do powiek Phoebe z Przyjaciół 😍 w pojemniku na pomkę żel p/p z Ziaja, ale nie pamiętamy który ;) chyba figa
Druga paczka to pielęgnacja twarzy olejkowa ;) No i miałyśmy jednego dnia rozkminę czy można pić kawę kapsułkową bez pingwinka, Majka postanowiła, że to sprawdzę ;) I powiem, że można.

I to na tyle, prawda, że nie dużo? Zwłaszcza, że sama dużo nie kupiłam.
Choć chwila, zapomniałam, że nie zrobiłam jednego zdjęcia. Jutro edytuję i wam pokażę, kto nie widział na story, który kalendarz adwentowy już kupiłam :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości. Super udało Ci się upolować te maski z Sorayi, pamiętam że ja kupowałam je pojedynczo po chyba 8 zł za sztukę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z nich cieszę, zwłaszcza, że w niektórych gazetach był tylko jeden rodzaj.

      Usuń
  3. Dużo i ciekawie. Książkę Terapia bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam krem Vianek z gazetą. Chciała w sumie Twój - odżywczy, ale z barku laku wzięłam przeciwzmarszczkowy i nie żałuję, bo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dodatek z tymi maskami Soraya, szkoda tylko, że niektórym się trafiły 3 takie same :( Ja mam jedną w zapasie, ale jeszcze nie użyłam, więc nie skuszę się raczej.
    Zapach Avon Musk właśnie mnie zaintrygował w ostatnim katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nowości. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Miłego testowania i czytania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...