sobota, 30 października 2021

Ulotka Yves Rocher listopad 2021

Cześć 😊

Ulotka z ofertą sklepu Yves Rocher późno do mnie dotarła na maila, dostałam ją dzisiaj. Lepiej późno niż wcale, choć jakoś mocno mnie ona nie porywa, może grudniowa będzie bardziej świąteczna i mnie pokusi? Póki co listopadowa.

Yves Rocher, listopad 2021

Jak widzicie, duet za zakup od 14,90zł mało kuszący. Jest to lakier do paznokci i jest na szczęście kolor do wyboru, więc plus. Jest też zestaw 3 pilniczków 8,6 x 2 cm, czyli takie mini.

Jednak zestaw świąteczny za 19,90zł przy zakupach za co na mniej 29zł już kusi bardziej. Zapach tego zestawu to słodka jeżyna, w skład której wchodzi: balsam do ust 4,8g, krem do rąk 30ml, żel pod prysznic 50ml, żel oczyszczający do rąk 30ml i wszystko to mamy zapakowane w świąteczną puszkę 11 x 8 cm

Są też oczywiście promocje procentowe i 100 pkt dostaniemy przy zakupie 3 produktów. Jest też -40% na 1 kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem.

Jak wam się podoba ulotka? Kusi czy nie koniecznie?

Miłego trójdzionka :)
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Mam ten zestaw w puszce, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten świąteczny zestaw jest bardzo kuszący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam ulotkę, interesuje mnie jak wygląda zdrapka, którą wygrała prezent w tej ulotce. Bo pani w sklepie powiedziała że ja nic nie wygrałam, chociaż mam 3 te same symbole...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...