środa, 13 października 2021

Avon Oxypure * Krem na dzień i Nawilżająco - regenerujący żel na noc

Cześć 😊

Dziś post kosmetyczny, jeden kosmetyk dobił już dna, drugi za chwilę się skończy. Czas na podsumowanie.

Avon Oxypure
Krem na dzień i Nawilżająco - regenerujący żel na noc

od Producenta:
krem na dzień

żel na noc
ode Mnie: Kremy kupiłam w komplecie i właściwie zaraz zaczęłam używać, bo poprzednie mi się skończyły. Oba kremy są w szklanych słoiczkach z plastikowymi nakrętkami, a pod nakrętkami mają kolejny plastik ;)
Piszę kremy, ale tak na prawdę na noc to żel, luźna konsystencja, ale nie ucieka z dłoni. Niestety po kilku dniach musiałam je odstawić, bo mnie wysypało. Jak się później okazało, nie mogłam ich używać w duecie, dlatego najpierw wróciłam do żelu na noc, a dopiero dużo później zaczęłam powoli wprowadzać krem na dzień, nie codziennie na początku.
Żel się dobrze nakładał i szybko wchłaniał. Jak go używałam samego nic mi się nie działo. Rano budziłam się z lekko tłustą twarzą, choć nie codziennie, jednak na noc mi to nie przeszkadza. Skóra była nawilżona, nie wysuszona.
Natomiast krem na dzień, ten to mi dawał czadu, szybko się po nim świeciłam. Na szczęście krem nie zrobił mi już krzywdy. Wyszło na to, że nie mogę ich używać razem.
Pod makijaż nie specjalnie się u mnie sprawdził, bo szybko się świeciłam, dlatego jak już, to używałam tylko pudru.
Kosmetyki nie są złe, po porostu lepiej się spisują, używane osobno. Bardzo wydajne, myślałam, że żel nigdy się nie skończy, tak jak teraz krem, a chciałabym go skończyć zanim nadejdą zimniejsze, duzo zimniejsze dni.

Skład:
Krem na dzień 
żel na noc

Używacie? Lubicie? Kremy do twarzy od Avon? Ja lubię czasem potestować jakieś nowości, te mi się do końca nie udały, dlatego teraz zrobię sobie od nich przerwę.

Miłego wieczoru
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Żel wydaje się bardzo ciekawy, ale mnie raczej przeszkadzała by tlusta warstwach na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze kremów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...