niedziela, 13 marca 2022

Izabela Pietrzyk * Wieczór panieński

Cześć 📘📖

Książkę już przeczytałam jakiś czas temu, z przerwa na inną. Jednak jakoś nie zdążyłam nic o niej napisać, a do biblioteki oddałam już jakiś czas temu :)

Izabela Pietrzyk
Wieczór panieński
Tył książki:
ode Mnie:
 Na książkę trafiłam przypadkiem, jak szukałam innej na stronie biblioteki. Zaciekawił mnie tytuł i sobie zamówiłam.
Potrzebowałam czegoś lekkiego, wesołego i to otrzymałam.
Początek był śmieszny i zastanawiałam się jak to się później rozwinie.
Akcja zaczyna się u jednej z przyjaciółek. Szczerze to pogubiłam się w ich ilości haha Często się spotykają, dzwonią do siebie i rozmawiają na swoim forum internetowym. Mnóstwo zabawnych perypetii, ciekawe przezwiska. Rzecz dzieje się w Szczecinie.
Jeśli chodzi o wieczór tytułowy, to cztery przyjaciółki wybierają się do Krakowa na wieczór panieński, bo reszta nie może, taka delegacja. Też mają ciekawe przygody.

Książka jest ciekawa może to nie jest super wciągająca i wartka akcja, ale spokojna, odprężająca i wesoła, nie raz się uśmiałam. Choćby tutaj 👇

Świetnie się bawiłam przy tych historiach, takich życiowych. Wesoło się zaczęła i zakończyła. Lubię taki humor, na pewno jeszcze chce przeczytać inne książki autorki. Jeśli taki ma styl pisania, to będę i z innych zadowolona :)

Znacie autorkę? Czytaliście coś?

Miłego popołudnia
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Myślę, że kiedyś poznam tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nie znałam, ale teraz widzę, że jedna z książek przewijała się przez ig ;)

      Usuń
  3. Również nie spotkałam się z książkami tej autorki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...