sobota, 5 marca 2022

Kosmetyczne wykończenia luty 2022

Cześć 😊

Powiem wam, że jakoś mało w tym miesiącu zużyłam, aż dziwne haha Jednak i tak się sporo zebrało. Maseczek zużyłam mało, bo jakoś nie miałam natchnienia, a jak już używałam z dużych opakowań ;)

AA Żel p/p Dynia&Jaśmin - całkiem przyjemny żel, gęsty, wydajny i nie wysusza. Ciekawe połączenie zapachowe, nie drażniące.

Avon Senses Żel p/p Mandarynka - świetny zapach, to moje kolejne opakowanie i na pewno nie ostatnie

Malizia Żel p/p - kiepski, wodnista konsystencja, wysusza i szybko się kończy, dobrze, że wzięłam tylko jeden, pierwszy i ostatni raz

Avon Żel p/p - dwa zele w nowych opakowaniach i to mnie zmyliło haha zapomniałam, ze ten kokos jest okropny, mdlądy i ehhh nigdy więcej, za to malina jeszcze wróci

Nivea Kremowy żel p/p - przyjemniaczek, lubię te żele

Joanna Farba do włosów - lubię te farby, ale ten kolor wypada słabo, więc to był pierwszy i ostatni raz

Cien Szampon do włosów - czy to ważne, że męski? Nie, ważne, że nie robi krzywdy i myje dobrze włosy, pewnie znów go kupię :)

Barwa Szampon octowy - tego nie koniecznie znów chce widzieć u siebie, taki totalny zwyklak, choć krzywdy nie zrobił
Alpicort Płyn na skórę - wcierka na receptę, działa świetnie, już mam baby hair :) Używam już drugie opakowanie

Isana Olejek do włosów - bardzo go lubię, moje kolejne opakowanie. Kupiłam spontanicznie i mi przypasował, muszę kupić kolejne opakowanie

Elseve Odżywka rozplątująca - słabo na mnie działała, nie zawsze dało się bez problemu rozczesać włosy, nie wiem czy znów kupię

Aveda Odżywka do włosów - całkiem przyjemna, ale nie wiem jak na dłuższą metę, bo małe opakowanie 

Espa Odżywka do włosów - no ta to dla mnie porażka, musiałam ją mieszać z maską do włosów, wtedy dało się zużyć
Cien Lekki krem nawilżający - fajny krem, chętnie jeszcze się skuszę

Avon Encanto Balsam do ciała - przyjemniaczek, ładnie pachnie, przyjemny w użyciu, nawilżenie na dobrym poziomie, można po użyciu zaraz się ubrać

Nivea Balsam do ciała - tluściutki, ale mimo to dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, lubię to :)

Migma Masło do ciała- kolejny przyjemny tłuścioszek :)

Bielenda Masło do ciała próbka - świetne, zapisałam sobie i kupię przy okazji :)
Inecto Mgiełka do ciała o zapachu limonki z nutami mięty i kokosa - zapach męczący po połowie, dlatego zużyłam do odświeżania pomieszczeń 

Avon Kremy do rąk - bardzo je lubię i często używam, mam kolejne

Bourjois Puder matujący - świetny był, szkoda, że się skończył 

Faberlic Pomadka ochronna - była ok, ale bez rewelacji
Nivea Krem do twarzy - świetny i nie zrobił mi krzywdy pomimo alkoholu denat, który robi mi krzywdę ;)

Fitocosmetic Tonik z witC - polubiłam, dobrze działał na moją cerę, bardzo wydajny

Bielenda Krem do twarzy Złote Ceramidy próbka - starczyło na raz, był ok, ale nie wiem jak zachowałby się przy dłuższym stosowaniu
Mediheal Maska w płachcie - obie fajne, jedna odżywcza druga nawilżająca. Ja lubię maski tej firmy, a jak są jeszcze za grosze to już świetny interes :)
Avoure Mydło w kostce - ulubione, a zapas się kończy :(

Linda Mydło hipoalergiczne- szukam zamiennika do moich ulubionych, ale to mydło odpada

Balea Kostka do kąpieli - nie mam wanny, więc moje stopy korzystają i mają przyjemną kąpiel ;)

Nie jest tego dużo, ale kolejne denko już się zbiera ;) Także za miesiąc będzie na pewno większe haha
Jak wam poszło w lutym?

Miłego weekendowania
Dorotxy

17 komentarzy:

  1. Avon mnie też zmylił z tymi opakowaniami, ale fajnie że malina ci się podobała, bo tez mam ten żel

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic oprócz próbki masła do ciała bielenda - też mam na nie wielką chęć. Było super! Miałam też inny wariant żelu AA, ale zapach mi nie podszedł. Za duża butla dla mnie, wolę balea :P A i maski mediheal - mega lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię duże butle, bo na dłużej starcza ;) A czasem z dużej do małej przelewam

      Usuń
  3. Nie prawda. Tego jest całkiem sporo 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bedzie więcej, bo już się zbiera haha ale przynajmniej się zrównoważy z zakupami ;)

      Usuń
  4. Nie aż tak małe to Twoje denko, ładnie Ci poszło. Widze że okazyjnie nabyłaś maski do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem spore jest Twoje denko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zużycia, kusi mnie ten mandarynkowy żel pod prysznic z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to moje nie pierwsze i nie ostatnie opakowanie :)

      Usuń
  7. Dużo fajnych kosmetyków udało Ci się zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Praktycznie nic nie miałam z tej gromadki, jedynie olejek do włosów Isany znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drugi mnie kusi, ale obawiam się zapachu ;)

      Usuń
  9. Ten olejek do włosów Isana mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego szamponu octowego jestem szczególnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też polubiłam zielony olejek Isana. Ogólnie mają bardzo fajne olejki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...