piątek, 25 marca 2022

Anna Karpińska * Rozważna czy romantyczna?

Cześć 📘📖

Kolejna książka z przypadku ;) Wcześniej tej autorki nie znałam, a teraz chętnie poznam więcej jej książek. Lubię odkrywać nowe nazwiska, też tak macie?

Anna Karpińska
Rozważna czy romantyczna?

Tył książki: 

ode Mnie: Jak wspomniałam autorki nie znam, ale chętnie poznam, bo czytałam pozytywnie o innej książce, ta ma różne opinie.

Początek jest trochę oderwany, bo coś się zaczyna i urywa, a kończy dopiero na koniec książki. Ma ogólnie mieszane uczucia co do tej historii, trochę taka rozwleczona, bohaterka taka jakaś nierozważna, nie analizuje znaków, które są oczywiste i pakuje się w małżeństwo z chłopakiem, z którym się rozstali i nie żyli już razem dłuższy czas. Szybkie małżeństwo, bo ciąża nie wyszło jej na zdrowie ;)

Jak już w końcu zaczęła dostrzegać, to co powinna już wcześniej to książka się jakoś rozkręciła. Taka historia na rozluźnienie, relaks, weekend, choć ja momentami trochę na nią wyzywałam, że nie widzi tak oczywistych rzeczy ;) Choć lepiej późno niż wcale.

Fajna obyczajowa książka, z romansami w tle ;) I trochę szkoda, że na początku można poznać zakończenie, choć w tym zakończeniu jest nutka niewiadomej, słabej, ale jednak autorka chciała żeby było tajemniczo.

Autorkę wpisałam na listę, choć aż boje się ją otwierać, taka długa haha

Jak wasze listy? Autorkę znacie?

Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Twórczość tej autorki jeszcze przede mną. Fajnie, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z polskimi pisarzami jestem na bakier, ale to nazwisko gdzieś już mi śmignęło. Albo tak mi się wydaje 😋

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...