środa, 23 marca 2022

Uzdrovisco * Fitodozująca Ampułka wzmacniająca

Cześć 😊

Właśnie zużyłam kolejny kosmetyk, więc czas poświęcić mu chwilę :) Ampułkę dostałam na innym niż wszystkie spotkaniu Meet Beauty :)

Uzdrovisco
Fitodozująca Ampułka booster
Wzmacniająca i odbudowująca

od Producenta:


ode Mnie: Małe, zgrabne opakowanie z pipetą, 30ml. Niestety pipeta czasem nawalała i nie brała kosmetyku, a końcówkę musiałam już wyjmować bez jej udziału.

Zapach delikatny, nie drażniący, ja go czuję tylko przez chwilę.

Lekka konsystencja, mleczna. Dobrze się nakłada i szybko wchłania. Ja już nie nakładałam nic więcej, choć na początku wydawało mi się, że będę potrzebowała kremu. Miałam uczucie ściągnięcia, ale po jakiejś pół godzinie mi przeszło i nic już na to nie nałożyłam. Później już było wszystko dobrze, nic nie podrażniło, uczucie ściągania było za pierwszym i drugim razem, później już tego nie czułam.

Buzię miałam nawilżoną, wygładzoną, polubiłam tą ampułkę. Mam jeszcze jedną choć inną ;) Moja skóra twarzy stała się gładsza, mniej zaczerwieniona i taka odżywiona. Mniej się świeciła na drugi dzień. Mam wrażenie, że ją ukoiła i żadne niespodzianki nie wyskakiwały ;) Aż szkoda, że się skończyło...

Skład:

Jeśli jeszcze nie znacie, albo was kusi, ale nie jesteście przekonane, polecam się przełamać i spróbować. Nie zawiedziecie się, ja już wyjęłam tą drugą i mam nadzieje, że też będę zadowolona.

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Udało Ci się namówić mnie na przetestowanie tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś kręcę się ostatnio wokół tej marki. Tylko wygrywa zdrowy rozsądek, bo mam duże zapasy. Ale może się złamię 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się zrobiły dlatego zużywam co mam i nic nie kupuje, choć skusiła mnie jakiś czas temu jeszcze inna ampułka i właśnie używam :)

      Usuń
  3. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tej ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta ampułka i ogólnie produkty tej marki, bo nie miałam jeszcze okazji niczego wypróbować, a wiem, że dużo osób chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tego serum, ale wiele słyszałam o marce. Być może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...