piątek, 18 marca 2022

Vianek * Łagodzący balsam do ciała

Cześć 😊

Jak wiecie lubię się balsamować i wynajdywać jakieś fajne balsamy. Tym razem, znalazłam go jako dodatek do gazety. Wyboru nie miałam jeśli chodzi o rodzaj, miałam jednak nadzieje, że będzie ok.

Vianek
Balsam do ciała, łagodzący
Ekstrakt z rumianku, jeżówki i kozłka

od Producenta:

ode Mnie: Fajnie, że opakowanie ma pompkę, 300ml i prawie do końca dawała radę. Końcówkę balsamu wydobyłam bez udziału pompki.

Dobrze się rozprowadza, szybko wchłania, można zaraz się ubrać. Dobrze nawilża i ma przyjemną, lekką konsystencję.

I tu mogłabym napisać, że balsam jest super, ale.... właśnie jest ale. To zapach. Bardzo, ale to bardzo próbowałam się do niego przekonać, jednak odpuściłam. Zapach był dla mnie okropny, nawet nie wiem jak go określić. Taki trochę zgniły? Na początku był bardziej intensywny, na szczęście później stracił trochę na intensywności. Użyłam do końca, bo działanie świetne, zapach, no cóż przebolałam. Jednak więcej chyba nie będę z tymi balsamami eksperymentowała. Tu bardzo mocno przebija rumianek, jednak wcale nie jest taki fajny w z innymi dodatkami jak sam.

Skład:

Balsam jak najbardziej polecam, zwłaszcza jeśli zapach znacie i wam nie przeszkadza. Nie czuć go mocno i długo na skórze, ale samo nakładanie dla mnie nie jest przyjemne i drażniące.

Działanie świetne i fajny dodatek do gazety. Oby takich więcej ;)

Miłego weekendowania
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Ja jestem mocno nastawiona na zapachy w kosmetykach. Więc u mnie dyskwalifikacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię jak fajnie pachnie, ale szkoda było mi wywalać ;) więc jakoś zużyłam, zwłaszcza, że działanie ma dobre

      Usuń
  2. Zapach jest dla mnie bardzo ważny, więc mimo działania odpuszczę sobie. Na szczęście znam dużo lepsze żele o przyjemnym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja nie jestem przekonana do naturalnej pielęgnacji ciała - zawsze boję się, że przez zapach nie będę w stanie zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z taka pielęgnacją różne przeboje ;)

      Usuń
  4. Oj z tymi zapachami w kosmetykach to czasami tragedia, co z tego że balsam super, jak zapach jest cię gotowy wykończyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...