środa, 30 marca 2022

Ulotka Yves Rocher kwiecień 2022

Cześć 😊

Dopiero dostałam na maila ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, choć już mi przyjaciółka zdjęcia przysłała swojej ulotki ;) Trochę pomieszam i pokażę więcej.

Yves Rocher
Kwiecień 2022

Pierwszym prezentem za dowolny zakup od 14,90zł to Krem nawilżający do rąk z arniką. Niestety nie jest podana pojemność, więc nie wiem, czy mini czy pełnowymiarowy :)

W prezencie za zakupy od 39zł dostaniemy Torbę Morgan o wartości 200zł, za którą zapłacimy 19,90zł. Torba jest czarna z czerwonym zamkiem, o rozmiarach 62 x 22 x 35cm

Dodatkowo są procentowe promocje

A tu propozycje wykorzystania tych zniżek, i one są właśnie z ulotki, którą dostała moja przyjaciółka Turkusoowa ona robiła zdjęcia :)

Pamiętam jak prezent pierwszy był od zakupów za 7,90zł....kiedy to było haha

Coś was kusi? Mnie jedynie krem z prezentów, bo torba mi się nie podoba.

Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...