poniedziałek, 7 marca 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki luty 2022

Cześć 😊

Jak były zużycia, to teraz nowości. Tradycyjnie część jest już w użyciu, kilka kupionych na spontanie, kilka przemyślanych, uzupełnienie zapasów.

Action

Uzupełnienie zapasów, choć poszłam po coś innego ;) Bananowy żel i szampon w użyciu, bardzo fajne zapachy :) Maseczki tak przy okazji. Żele Fa też lubię, a tego chyba nie miałam jeszcze.

Avon

Szampon i odżywka do włosów blond, miałam już szampon i byłam zadowolona. Kremy do rąk szybko schodzą a lubię z tej serii, próbki nowego balsamu i nowy zapach wosków :)
Ulubiony mandarynkowy żel, niestety już zużyty, z tej piątki mam jeszcze dwa. Poniżej płyn do kąpieli z kremem do rąk, ale jakiś słaby i mgiełka do ciała w tym samym zapachu co żel mandarynka 😍 Zapomniałam jej zamówić za pierwszym razem, więc fajnie, że zamawiałam drugi raz.

Dealz

Przy okazji innych zakupów, ulubiony żel pod prysznic i dwie ciekawe maseczki w płachcie.

Biedronka

Rzadko tam chodzę i nie zawsze coś znajduję a tu taka niespodzianka za 3,99 ;)

Hebe

Kończyła mi się pianka, więc postanowiłam spróbować coś innego i właśnie ją już używam i pierwsze wrażenia pozytywne, choć trochę dziwny zapach haha Krem do rąk już miałam i był fajny. Pokusił mnie też zapach z Bi-es zwłaszcza, że kocham Gabriele Sabatini a ten jest bardzo podobny i trwały, szok. Trafiony zakup

Lidl
Lubię te obniżki :) Oprócz maseczek i mydła kupiłam też słodycze i jeszcze cos, nie pamiętam. Mydło było wygięte i jak je otworzyłam to trochę pokruszone, ale używa się je normalnie.

Hurtownia

Weszłam po farbę, a przy okienku były żele za szalone 3,60 to wzięłam dwa i są całkiem przyjemne.

Dodatki do gazet
Skusił mnie żel do mycia twarzy z Biolaven, choć trochę boję się zapachu, mam nadzieje, że nie będę wyzywać haha
Bath&Body Works Spray do rąk, nie miałam jeszcze w sprayu, więc chciałam spróbować, a cena miła, to się skusiłam.

Paczka
I paczka wspaniałości od Bogusi 😍 wiedziałam o kilku produktach, ale są tu też niespodzianki i część już w użyciu. Żel Balea 😍

Książki
Moja wygrana na instagramie u autorki 😍 Lubię czytać autorkę i mam nadzieję, że się nie zawiodę
Książki od Tania Książka to Rzeczy, które robimy w ciemności oraz Ice Queen

Koniec, w sumie nie tak źle, nie tak dużo, zwłaszcza, że duża część już w użyciu :) Jak wasze nowości??

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Muszę zacząć do kiosku zaglądać 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz super kosmetyki :) i duuuuużżżżoooo masek

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajne rzeczy :) Zakupy z Action szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jest u mnie ten sklep i mogę zaszaleć czasem ;)

      Usuń
  4. Świetne są te Twoje nowości kochana. Ja czekam na książkę Cień bolesnych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości :) żele z Avon mnie ciekawią w nowej odsłonie, ale muszę się też wybrać do Dealz po kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno nie byłam, bo zawsze tak coś znajdę haha

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...