wtorek, 12 kwietnia 2022

Cztery Szpaki * Szampon w kostce

Cześć 😊

Ten weekend nie będę miło wspominać, głównie go przespałam, po zatruciu, dlatego mnie tu nie było. Nawet książki nie miałam siły czytać i się na niej skupić, więc było źle. A dziś coś kosmetycznego, coś co mnie pozytywnie zaskoczyło, do czego wcześniej nie miałam przekonania.

Cztery Szpaki
Szampon w kostce
od Producenta:

opis ze strony Producenta tam więcej o działaniu

ode Mnie: Długo nad nim myślałam, kusił, ale jakoś nie mogłam się zdecydować, aż pojawiła się propozycja współpracy od sklepu, gdzie on był. Jak mogłam nie skorzystać i go nie wziąć na wypróbowanie?? 
Były jakieś braki, więc dostałam dwie mniejsze kotki, myślę sobie ok, w razie jak mi nie przypasuje, oddam komuś drugą. 
Kostka nie jest duża, ale bardzo zgrabna i wydajna.
Kostkę dobrze trzyma się w dłoni, jest poręczna, od razu się pieni i nakłada szybko na włosy, po odwieszeniu do siatki szybko wysycha. 

Wystarczy przejechać po włosach kilka razy kostką i można je myć, dobrze się też spłukuje. 
Ja się bałam czy da radę przy długich włosach, tak się fajnie rozłożyć jak taki szampon w płynie. Oj nie miałam wyobrażenia o takim szamponie. Teraz wiem, że jest świetny i kończę już 3 kostkę. Później był jako dodatek do gazety.

Miałam też inne szampony w kostce, ale porównując ten jest najlepszy, poprzedni to była twarda kostka ciężko się rozprowadzała, a ta moment robi się miękka i lekko nakłada.

Włosy są miękkie, przyjemne w dotyki, długo zachowują świeżość, są też uniesione u nasady, jak obiecuje producent, nie mam tzw. przylizu :)
Ma delikatny, ładny zapach, nie drażniący. Sam nie podrażnia, a wręcz łagodzi.

Jeśli was kusi, ale jeszcze się wahacie, to przestańcie, bo ja się wahałam i żałuję, że tak długo czekałam. Widzę, że też są inne rodzaje i nawet odżywka, co do której nie mam przekonania, a może mnie ktoś przekona?

Skład:

Lubicie szampony w kostce? Jeśli się dopiero przymierzacie, to polecam ten na początek, te które ja jeszcze miałam mogą was zrazić ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Leżą u mnie te szampony w kostce i czekają. Nie mam gdzie ich odkładać po użyciu 🤷🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je trzymam w siatce takiej na zakup warzyw z lidla ;) Teraz mam mniejszą siatkę od innego szamponu, mam haczyk pod prysznicem i mogę zawiesić :)

      Usuń
  2. Ciągle jeszcze nie wypróbowałam szampon w kostce, więc może teraz to będzie ten pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też długo trwało zanim w końcu się zdecydowałam :)

      Usuń
  3. Ja nie mogę się przekonać do szamponów w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego byłabyś na pewno zadowolona, do długich włosów super :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze takiego szamponu, ale na razie mnie one nie ciągną

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę szampon w butelce, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...