niedziela, 24 kwietnia 2022

Sielanka * Masło do ciała Malinowe

Cześć 😊

Dziś kosmetycznie, to co lubię czyli mazidło do ciała :) Będzie to masło, które niedawno kupiłam, nowość, nowa firma, przynajmniej tak widać na opakowaniu ;) Masło widzi już dno, więc czas na moją opinię.

Sielanka 
Masło do ciała
Malina

od Producenta: Bogate w składniki aktywne masło do ciała o malinowym zapachu, stworzone, alby dostarczyć skórze maksimum regeneracji, odnowy i odżywienia. Zawarty w recepturze drogocenny olej malinowy zawierający silne przeciwutleniacze, jak karotenoidy oraz flawonoidy, chroni DNA komórek. W oleju pozyskanym z nasion malin znajdują się znaczne ilości bardzo pożądanych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-3. Kwasy te odpowiadają za odpowiednie nawilżenie skóry, hamują produkcje melaniny, która powoduje powstawanie nieregularnych przebarwień, mają również działanie lekko rozjaśniające. Doskonale regeneruje naskórek, opóźnia procesy starzenia i przywraca młodzieńczy blask.

ode Mnie: Fajne, wygodne opakowanie w pudełku o pojemności 250ml. Nie było zabezpieczenia w postaci sreberka, a szkoda.

Konsystencja nie jest zbita  a wręcz luźniejsza, jak taki budyń. Rozprowadza się dobrze i jeśli nie przesadzimy z ilością, szybko się wchłonie.

Kolor ma różowy a zapach malinowy, słodki, ale nie jest mocny, przynajmniej ja czuje go trochę tylko podczas aplikacji. Taka mieszanka malina ze śmietaną.

Jeśli chodzi o nawilżenie, to nie jest złe, choć dla suchej skóry może być za małe. Ja nie mam jakoś mocno przesuszonej, ale rano czułam już niedosyt i musiałam użyć innego balsamu. Dla mnie słabe nawilżenie.

Mało a raczej nazwałabym to balsamem, na raz jest ok, tak by spróbować nowości, ale już się na nie nie skuszę, choć cenę ma dobrą. Wolę inne mazidła.

Jak ktoś lubi zapach malin, lekkie nawilżenie i to, że wchłania isę szybko i można się zaraz ubrać, to polecam. Ja wzięłam jeszcze żel pod prysznic o tym zapachu i też do końca mnie nie porwał, jakby krem rozwodniony wodą, ale się pieni ;) Myje fajnie, ale nie dla mnie, także ja już tej firmie podziękuję, choć mam jeszcze szampon, może z niego będę bardziej zadowolona.

Skład:
Skusiło was coś tej firmy? Może macie z nią lepsze doświadczenia?

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Czytałam u kogoś na blogu, pozytywną recenzję, ale czegoś do buzi. Po Twojej recenzji, będę pamiętać, żeby omijać pielęgnację ciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię masła do ciała, ale ten mnie nie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wymagania wobec balsamów i maseł do ciała, sama cena i skład to za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj niekoniecznie podoba mi się parafina. ale chętnie poznam ofertę marki, bo jeszcze nic tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...