czwartek, 7 kwietnia 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki marzec 2022

Cześć 😊

Zużyć było dużo, ale nowości też się zebrało, choć część jest już w użyciu, bo miałam braki, jak np szampony ;) jest trochę szaleństw i prezentów. Najbardziej cieszy  mnie to, że w większości kupuje na bieżąco i nie mam zapasów :)

Avon

Same okazje cenowe ;) Płyn do kąpieli był wraz z wodą na lato, a druga to moja ulubiona Pur Blanca 💙 Krem do twarzy był w brakach, ale mam próbki i całkiem ciekawie się zapowiada.

Oriflame


Zamówienie z dwóch katalogów, rękawic nigdy za wiele ;) Bardzo je lubię choć te różowe poprzednie były lepsze. Kremy do rąk i nowość - tusz do rzęs, który chwilę poczeka, bo niedawno otworzyłam dwa inne.

Dealz

Poszłam po inne zakupy, nie kosmetyczne, ale skusiłam się na dwupak żeli pod prysznic z Fa, fajny letni zapach. Następnym razem weszłam po szampon, wpadły dwa, jeden w użyciu.

Hebe

Sielanka to dla mnie totalne nowości, a opinie ma różne, więc wzięłam szampon, żel p/p i masło do ciała. W użyciu już żel i nie jest zły choć mam wrażenie, że to taki rozcieńczony balsam ;) a masło użyłam dziś, bo inne mi się skończyło i póki co mam mieszane uczucia, ale zapach całkiem przyjemny. Wzięłam jeszcze odżywkę i mój hitowy tusz do rzęs :)
Poszłam stacjonarnie po pastę, a tu Garnier po szalone 3,5zł i na razie nie jestem zadowolona, a kiedyś był ok. Dodatkowo dwie odżywki do rzęs, wszystko wina przyjaciółki Bogusi 🙈
Tu zamówienie było pod maskę bananową, a ciekawość to krem do ciała i maska do twarzy, zaciekawił mnie ten cudak.

Rossmann

Tu przyszalałam i chciałam sobie przypomnieć żele Isana, ciekawiły mnie te nowe, a ten drugi od prawej mam kolejny raz, bo jest świetny
Rexona nie jest zła w działaniu, ale zapach już niestety tak..., więc pewnie długo będę go zużywać. O dziwo mydło świąteczne jeszcze kupiłam haha całkiem przyjemnie pachnie, użyłam też jako żel p/p i dał radę.
Długo u mnie nie było olejków, więc poprosiłam przyjaciółkę o ich zakup, jak do mnie przyszły to na drugi dzień wpadłam po żel do mycia buzi i co?? i zielony olejek był hahaha A ja mam teraz mały zapasik
Bielenda chyba jest wycofywana, bo kupiłam za dyszkę, ale póki co używam Selfie project i mam wrażenie, że myje buzię płynem do naczyń ;) Taki zapach podobny, użyłam na razie dwa razy. A Bielende już miałam. Dodatkowo żel p/p nawet nie zauważyłam, że kupiłam go dwa razy, ale to nić jest tani i dobry.

Action

Najpierw kupiłam jeden zestaw, ale w domu dopatrzyłam się, że mam inny zestaw niż miał być, czyli są dwa różne, po kilku dniach poszłam znów po coś całkiem innego, a tam był drugi zestaw i kupiłam. Będzie post z nimi :)

Paczki, prezenty


A tu wielka paka od Majki :* Kilka żeli p/p, których jeszcze nie miałam. Ogień już zużyłam i zapach super. Widzę, że na zdjęciu brakuje antyperspirantu Dove. Balsam kotek jest ok, opakowanie fajne, ale niepraktyczne. 
U Bogusi :* zamawiam Ori i co 2-3 katalogi wysyła mi paczkę i często coś dokłada od siebie :) I zobaczcie co dostałam :) Póki co odlewka kremu do rąk w użyciu.

Dodatki do gazet

Poprzednio gdy dodatkiem były kosmetyki Affect nie udało mi się kupić. Teraz wzięłam puder i tusz. Puder mieszane mam uczucia, a tusz super póki co.
A tutaj krem pod oczy, ma długą datę. Zawsze sprawdzam daty takich kosmetycznych dodatków, zwłaszcza jak kupuje coś, np ten krem pod oczy, który musi poczekać aż zużyje to co otwarte i dostałam :)

Książki

Kolejne książki z Tania Książka, Krystyna Mirek Niezwykła miłość, jest już recenzja. O Pożyczonym narzeczonym poczytacie niedługo.

I koniec. Zebrało się, ale część w użyciu, co mnie cieszy, że dużo się nie odkłada tylko idzie w zużywanie :) Jak z nowościami u was?

Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Fajne masz te nowości, niech ci dobrze służą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdobycze. Bardzo lubię kosmetyki marki Isana. Książkę Krystyna Mirek mam w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, ja nie mogę czytać Twoich postów zakupowych, bo już w myślach liczyłam jak daleko mam do Hebe i Dealz 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. łał mega dużo tych nowości, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ten zapach Rexony jest tragiczny, ogólnie uważam, że ma ona słabe zapachy, ale ten zwłaszcza mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam Glamour z kremem pod oczy, a z Oriflame dawno nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Sielanki kupiłam maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...