piątek, 1 kwietnia 2022

HEAN * Mini Symphonic Tusz do rzęs

Cześć 😊

Tusz, o którym dziś będzie kupiłam całkiem spontanicznie. Nawet nie zauważyłam, że ma w swojej nazwie mini ;) Nie przyszedł jakiś mini rozmiarów, tylko taki szczuplejszy, bo teraz widzę, że dużo jest w takich grubszych opakowaniach.

Hean
Mini Symphonic
Tusz do rzęs, Purple

od Producenta: Intensywnie wydłużający tusz, który pielęgnuje i nadaje magnetyczny efekt pięknych i elastycznych rzęs. Precyzyjna silikonowa szczoteczka idealnie rozdziela rzęsy. Maskara nie kruszy się i nie rozmazuje. Kolor - fioletowy


ode Mnie: Tusz mini, ale ma moc. 6,5 ml spokojnie starczyło mi na 3 miesiące. Szczoteczka silikonowa.

Kolor fioletowy, piękny stonowany, ale widoczny. ładnie rozdziela rzęsy, podkręca i nadaje ładny kształt. Rzęsy nie są sklejone, ładnie trzymają się cały dzień. Tusz się nie kruszy, nie ma efektu pandy.


Świetny, spontaniczny zakup. Kupiłam sobie kolejny, mam nadzieje, że to nie jest jakaś limitka i będę mogła jeszcze kupić.

Moje rzęsy nie są jakieś super hiper, a ten tusz daje im świetny efekt i dzięki niemu są widoczne i fajnie podkreśla makijaż oka. Poniżej kilka zdjęć na oku.




Dawno nie miałam tak fajnego tuszu, w dodatku kolorowego, który widać i świetnie się spisuje. Jeśli taki lubicie to polecam.

Lubicie kolorowe tusze? Macie jakiś ulubiony?

Miłego weekendowania
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. W zeszłym toku poznałam GOSH niebieski i sie zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku tuszu kolorowego, to jego mniejsza objętość jest mocnym plusem. Ja zawsze jak miałam nie-czarne tusze do rzęs, to przede wszystkim miałam problem, żeby je zużyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę czarne tusze do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zakochałam w niebieskim tuszu GOSH, jaki ma cudny kolor i jaka dłośc mi robi to WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie podkreśla oko. Przyznam, że nigdy nie używałam kolorowego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Latem lubiłam mieć kolorowe rzęsy jednak ostatnio stawiam na naturalną oprawę oka i na wakacje robię lifting i laminację i to mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...