środa, 20 kwietnia 2022

Ulotka Yves Rocher Maj 2022

Cześć 😊

Kolejny miesiąc, kolejna ulotka sklepu Yves Rocher, z której możecie skorzystać nie tylko stacjonarnie :)

Yves Rocher
Maj 2022

W prezencie za zakup od 14,90zł jak dobrze pamiętam dostaniemy Malinowy żel pod prysznic o pojemności 50ml. 

Drugi prezent za zakup od 39zł to Kosmetyczka z roślinnym wzorem, taka bardzo letnia :) Wymiary to 17 cm x 22,5 cm x 8 cm
Dodatkowe promocje na 1 dowolny kosmetyk - i zniżka -50% i -40% oczywiście poza zielonym punktem.
Mnie nie kusi, zapewne za miesiąc będzie do kompletu do kosmetyczki torba i już mnie ciekawi ;) Wzór jest całkiem przyjemny i letni.

Kusi was? Korzystacie? Ja odkąd zamknęli mi sklep nie, a tak się z niego cieszyłam.....

Miłego wieczoru 
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Koc, który dostałam 15 lat temu, przy okazji zakupu kosmetyków, mam do dziś i jest moim ulubionym. Muszę znowu zerknąć na ich produkty, bo przestały przychodzić mi oferty i dawno już nic nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mini żelik mnie nie przekonuje do zakupu 😋

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, jakie fajne prezenty :)
    a ja jeszcze nie dostałam mojej ulotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:)Co może być prezentem urodzinowym czy ktoś się orientuje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...