niedziela, 3 kwietnia 2022

Krystyna Mirek * Niezwykła miłość

Cześć 📘📖

Kolejna książka godna uwagi, którą znajdziecie w mojej ulubionej księgarni Tania książka, w dziale romans, w dziale romans, tą i wiele innych zapewne wciągających książek.

Krystyna Mirek
Niezwykła miłość
Tył książki:
ode Mnie:
 Autorkę znam, ale chyba czytałam wcześniej aż jedną jej książkę ;) Jednak to jest do spokojnego nadrobienia.

Hania, spokojna dziewczyna, po ciężkich przeżyciach poznaje na imprezie Bartosza. Nie jest to jednak takie zwyczajne spotkanie. Był też jeden niewinny pocałunek od czego wszystko się zaczęło. Jednak nie było tak różowo, bo okazało się, że On ma schorowaną narzeczoną.....

Wiadomo na początku jak zakończy się książka, ale ... No właśnie to jak do tego dojdzie jest ciekawe. Zadzieje się dużo, będzie zwrot akcji i wyjdą tajemnice skrywane na jaw. Szkoda tylko, że nie wszyscy wyciągną z zachowania Angeliki wnioski i nic się nie nauczą. Jednak nie będę wam spojlerować.

Książkę czyta się fajnie, wciąga, jednak można ją odłożyć, jak trzeba. Jest ciekawie napisana, choć znalazłam w niej dziwne błędy. Czy mówi się tak? Nigdy nie słyszałam by mówiło się, że ktoś rusza z wizgiem, raczej z piskiem to już bardziej....
A tu najwyraźniej zabrakło przecinka po O lub O na A zamienić i już zmienia się sens, no coś tu ewidentnie nie zadziałało jak trzeba.

Ja nie wiem, jak niektóre książki są przygotowywane, ja rozumiem jakiś błąd czasem, jeden, ale ja teraz w tych nowych książkach to znajduje prawie w każdej, a zdarza się ich po kilka... Nie lepiej wydać trochę później a dokładniej?

Jak dla mnie to jest książka obyczajowa, bo jako takiego romansu nie ma, jest lekka zawiłość, zagadka do rozwiązania czyli jakiś element kryminału ;)
Fajnie rozpisana, prosta, nie nachalna, czyta się szybko i lekko. Ma się wrażenie, że bohaterowie są gdzieś blisko, może nawet są naszymi sąsiadami. Taka ciepła, na weekend czy urlop, warta by do niej zajrzeć.

Lubicie autorkę, od której książki zacząć jej obszerną biblioteczkę? Co polecacie?
A jeśli nie czytaliście jeszcze Niezwykłej miłości to klik w tytuł i przeniesie was do księgarni.

Miłego początku tygodnia
Dorotxy

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię książki tej autorki i tę na pewno również przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z polskich pisarzy to najlepiej znam dzieła Sapkowskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej autorki sporo książek przeczytałam, tej nie czytałam, ale na razie nie mam jej na liście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...