niedziela, 22 maja 2022

Avon For Men Żel w piance do golenia & SportStar Pianka do golenia

Cześć 😊

Dużo się ostatnio działo, byłam zbyt zmęczona by siedzieć przy kompie, a co dopiero zajrzeć tutaj ;) Teraz zapowiada się lżejszy tydzień, więc jest nadzieja, że będę tu częściej. Miała być książka, ale skończę ją dopiero dzisiaj. Dlatego coś co jeszcze u mnie nie było :)

Avon For Men Żel w piance do golenia
SportStar Pianka do golenia

od Producenta:

Avon - Pianka do golenia w żelu nawilża skórę i pozwala precyzyjnie usunąć zarost, kojąc podrażnienia dzięki ekstraktom roślinnym. Pianka odpowiednia do skóry normalnej, formuła z ekstraktem z imbiru i aloesu nawilża skórę, ułatwiając dokładne golenie twarzy, koi podrażnienia.

SportStar - Pianka do golenia dla skóry wrażliwej, został starannie opracowany z aloesem i wzbogacony o glicerynę, alby zapewnić gładkie, wygodne i dokładne golenie przy jednoczesnym nawilżeniu skóry

ode Mnie: Panek używam tylko do niektórych części ciała, do innych używam depilatora. Na pierwszym zdjęciu jest starsze wydanie żelu w piance Avon, na kolejnym już najnowsza wersja. Każda z tych puszek ma 200ml.

Odkąd zaczęłam używać Avon to właściwie nie zmieniałam, takie opakowanie starcza mi na kilka miesięcy. Jednak jakiś czas temu skończyła mi się, a w katalogu właśnie była zmiana na nowe opakowanie i braki były. Skusiłam się, więc na randomową piankę przy innych zakupach. 

Na początku SportStar nie było złe, ale później zaczęła mnie ta pianka podrażniać, co nigdy nie zdarzyło się przy żelu w piance Avon. Muszę tu jeszcze wspomnieć, że tymi produktami golę się pod pachami czy raz na jakiś czas wysoko na udach. Resztę nóg golę depilatorem.

Zdziwiły mnie te podrażnienia, ale odstawiłam i wszystko się uspokoiło, na szczęście w między czasie przyszła moja ulubiona.

Kiedyś już próbowałam zmienić i odstawić tą z Avon, bo kusiły mnie inne, ale zawsze wracałam, bo jest bardzo wydajna. Wystarczy trochę żelu wydusić z opakowania, który zmienia się dużej ilości piankę. Nie podrażnia, starcza na bardzo długo i o ile wydaje się, że jest drogo (ok 22zł) ja na takie małe powierzchnie do golenia, to w ogólnym rozrachunku, rozkłada się to na kilka miesięcy i już tak drogo nie jest :)


Kiedyś próbowałam tzw damskie pianki - strasznie nie lubię tego podziału - niestety szybko się kończyły i podrażniały. A tu zero podrażnień przy goleniu i po, bez zacinania.

Mój hit i z przyjemnością polecam go każdemu, kto używa taki kosmetyk. SportStar przytuliła córka i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń poza tym, że czasem się zacina i ciężko coś wycisnąć.

Skład:

Avon - Aqua, Palmitic acid, Riethanolamine, Oleth-20, Glycereth-26, Isopentane, Paraffinum liquidum, Isobutane, Parfum, Stearic acid, Hydroxyethylcellulose, Peg-14M, Myristic acid, Hydroxypropylcellulose, Melaleuca alternifolia (Tea tree) Leaf oil, CI 42090

SportStar

Używacie pianek do golenia? Może pianek  w żelu, albo samego żelu, a może tylko depilator czy golarka? Macie swoje ulubione?

Miłego popołudnia
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Nie znam ich ale fajnie, że Ci się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie używam pianek do golenia, bo nogi golę maszynka elektryczna i nie, nie depilatorem (brrrrrrr), ale męską golarką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...