czwartek, 12 maja 2022

Eveline * Specjalistyczny krem intensywnie regenerujący do twarzy i ciała SOS

Cześć 😊

Ten krem zobaczyłam pierwszy raz na instagramie na story, zaciekawił mnie, zwłaszcza, że był chwalony przez osobę, co do której nie mam wątpliwości, że mówi szczerze :) Jak tylko weszła promocja to dorzuciłam do koszyka z innymi potrzebnymi kosmetykami :)

Eveline
Extra Soft
SOS 100% Urea
Specjalistyczny krem intensywnie regenerujący do twarzy i ciała
od Producenta:

 
ode Mnie: Balsam a raczej krem w fajnym pudełku, wygodnym, można zużyć do samego końca, bez wysiłku. 200ml kosmetyku, zabezpieczonego sreberkiem, co bardzo lubię.
Ja dla mnie to takie masło balsam, o konsystencji lekkiej, puszystej. Żadne tam ciężkie masło czy krem. Świetnie się rozprowadza i szybo wchłania, spokojnie można się zaraz ubrać, bo nic się nie będzie lepić.
Przyjemnie pachnie, taką świeżością, nie wiem jaki to ekskluzywny zapach wg producenta, ale dla mnie jest świetny. Taki lekki zapach zimy, ciepła i rzeczywiście jakiś perfum. Nic duszącego, przyjemnego i nie utrzymującego się długo na ciele.

Bałam się, że dodatek urea i to, że ma w nazwie krem, będzie ciężkim kosmetykiem, nic bardziej mylnego. Cieszę się i na pewno jeszcze kupię, a póki co wzięłam inny rodzaj aloes z biooliwką.
Fajnie, że firma nie zawiodła i spełniła swoje obietnice. Lubię ich balsamy, teraz dokładam i ten kosmetyk, który jeszcze nie raz zapewne kupię.

Skład:
Kolejne fajne masło/krem/balsam, nadaje się również na lato, jest lekkie, a także do przesuszonego ciała, też zdał egzamin. Nie podrażnił i dlatego kupiłam drugi, żeby sprawdzić czy tamten też będzie super.

Macie jakieś swoje ulubione mazidła, do których wracacie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Lubię takie kosmetyki. Chętnie wypróbuję ten.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład nie mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w sklepie i już miałam po niego sięgnąć (widziałam już twoją recenzję, ale jej nie czytałam), ale ze względu na zapasy powstrzymałam się przed zakupem. Ale chętnie go kuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...