sobota, 5 listopada 2022

Monika Magoska - Suchar * Mr Darcy Randka w ciemno z milionerem

Cześć 📘📖

Kolejna książka przeczytana, tym razem romans, który możecie znaleźć w mojej ulubionej księgarni TaniaKsiążka.pl Tam znajdziecie również dużo innych tytułów, w zachęcających cenach :)

Monika Magoska - Suchar
Mr Darcy Randka w ciemno z milionerem
Tył książki:
ode Mnie: Claire Abramson jest największą fanką twórczości pisarza o pseudonimie Mr Darcy. Zna każdy moment w każdej książki, wyrwana ze snu potrafi zacytować co się działo w danej książce, na danej stronie. Książki pozwoliły jej przerwał wiele zła, które zadziało się w jej życiu. Wie, ze nie są to zwykłe romansidła, a głębokim historie z drugim dnem.
Pewnego dnia wpada na rogu ulicy na mężczyznę i od tego się wszystko zaczyna....poznaje Duncana.
Niby wszystko fajnie, ale jednak z powodu tego małego wypadku ma zwichniętą nogą, a przecież musi walczyć o swoją kawiarnie i nie tylko, z bezlitosnym gigantem....

Ja przeczytałam opis tak na szybko i stwierdziłam, że warto przeczytać, bo będzie fajna i się nie myliłam. Historia to nie jest typowe romansidło, ma głębie, dotyka ciężkich tematów. Nie jest tak różowo, jest stabilnie, ale droga do tego była mroczna. 

Książkę czyta się bardzo fajnie, szybko, bo wciąga. Rozdziały nie są za długie, są ciekawe. Historia pisana ze strony Claire i Duncana. Każdy ma inne spojrzenie na tę znajomość, jest romans, ale też mroczna przeszłość i tajemnice. Fajnie się czyta, bo nie jest to prosta historia, gdy już się prostuje, coś się rypnie. Jest ciekawie, czytelnik nie jest znudzony, bo autorka na prawdę ciekawie to wymyśliła.
Właściwie są dwie tajemnice, jedną z nich jest tożsamość Mr Darcy, oczywiście można się jej domyślić, mnie się udało dość szybko, ale fajne jest to odkrywanie i budowanie napięcia ;) Dla mnie nie jest to typowy romans, więc jeśli ktoś takich nie lubi, nie powinien być zawiedziony.
Mnie ona wciągnęła i zauroczyła, żyłam tą historią.
Autorki nie znam, to moja jej pierwsza książka, miałam styczność z jej opowiadaniem, ale kompletnie nie pamiętam, jeśli mam jeszcze ten zbiór to przeczytam jeszcze raz ;) Ciekawi mnie czy inne książki też są tak emocjonujące.

Jeśli macie ochotę ją przeczytać to zapraszam do księgarni, tam znajdziecie tajemniczego Mr Darcyego i gwarantuje, że was wciągnie :)

Miłego weekendowania
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Świetnie, że Twoje pierwsze spotkanie z twórczością autorki było tak udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi ciekawi, zapisuje tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...