niedziela, 20 listopada 2022

Ulotka Yves Rocher Grudzień 2022

Cześć 😊

Miał być inny post, ale dostałam już ofertę sklepu Yves Rocher na grudzień, dlatego dziś się nią podzielę. Pamiętajcie, że każdy ma swój indywidualny kod na tą ofertę. Można z niej skorzystać nie tylko stacjonarnie, ale i internetowo.

Yves Rocher, Grudzień 2022

Jak już zauważyliście na zdjęciu, w tym miesiącu firma oferuje nam prezent niespodziankę o wartości 139zł lub 100 punktów, jeśli zrobimy zakupy za co najmniej 39zł

Ciekawa jestem co to za prezent, jeśli ktoś się skusi, dajcie proszę znać :)

Mamy też limitowane edycje, jak co roku. Ta to, Soczysta żurawina, na którą składa się:

Żel pod prysznic 400ml za 27,90zł

Żel do mycia rąk 190ml za 19,90zł

Krem do rąk 30ml za 16,90zł

Balsam do ust 4,8g za 12,90zł

Druga limitka to Mleczne migdały i ją możemy kupić w zestawie, na który składa się:

Żel pod prysznic 400ml

Żel do mycia rąk 190ml

Krem do rąk 30ml

Ozdobne opakowanie. Całość kupimy za 59,90zł

Mamy też dwie zniżki na -40% oczywiście poza zielonym punktem, na jeden dowolny kosmetyk.

Jak wam się podoba oferta? Skorzystacie? Ja jestem bardzo ciekawa tych nowych zapachów, żałuję, że nie ma już u mnie sklepu stacjonarnego.

Miłego popołudnia
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Zestaw miniaturek tych z Soczysta żurawiną miałam w listopadzie, bardzo fajny i dość świeży zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żurawinowy zestaw bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy yves nie trafil do mnie z prezentem,zawsze było rozczarowanie i złość że dalam sie znowu nabrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczne migdały brzmią kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...