środa, 9 listopada 2022

Nowości, paczki, zakupy, książki października 2022

Cześć 😊

W tym miesiącu bardziej zaszalałam ze zużyciami niż z nowościami :) Gdyby nie paczka niespodzianka, to nie wiem czy byłby ten post ;) Zaraz wam wszystko pokażę.

Rossmann

Oba kosmetyki kupione ze srodowymi voucherami czyli Numee Serum delikatnie złuszczające i Stars Pianka do mycia twarzy. Żadnego wcześniej nie miałam, a firmy Numee w ogóle nawet nie kojarzę ;) Potestujemy.

Lidl/Action

Wrzuciłam na jednym zdjęciu, bo oba to żele pod prysznic. Jak wiecie u mnie dużo ich idzie, bananowy z Action już miałam i polubiłam. Ten z Lidla wybrała córka, w opakowaniu wydaje się, że konsystencja jest dość gęsta, no nie jest tak do końca, ale nie jest też zły. Lotoswa moc to 1l a bananowy 500ml

Dodatek do gazety


Dawno nie miałam ELLE, ale bardzo chciałam tą książkę, już jak poprzednio była dodatkiem, tylko jej już nie znalazłam, teraz mam :) W tym miesiącu zero gazety z kosmetycznym dodatkiem ;)

Tania Książka

Czaromarownik - Kalendarz na 2023, Mr Darcy Randka w ciemno z milionerem oraz Królowa balu, obie mnie wciągnęły i je polecam :)

Paczka/Prezent


Taka paczka od przyjaciółki, miał być tylko rozświetlacz, podkład i paletka, ale jej się za dużo upchnęło do paczki 😂😂 Oczywiście płynna pomadka już była otwierana i nie doczekała bez naruszenia do zdjęcia 😂 Dlatego pokażę wam swatch, nawet rozświetlacz się załapał.

Od lewej: roświetlacz Lovely ciasteczkowy, Golden Rose matowa szminka w płynie nr 09 oraz YSL Pomadka nr 70 

I koniec, dużo zdjęć, a nowości, które kupiłam sama jest mało :) I tak zapowiada się też w listopadzie, jedynie żele muszę uzupełnić, no i będą kalendarze....Grudzień będzie szalony, ale spokojnie nie wybiegam za bardzo w przyszłość.

Miłego popołudnia
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe są te twoje nowości kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Turkusoowa zaszalała z tymi paczkami, o Tobie już nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać wspomnianych kalendarzy :D Mam nadzieję, że chodzi oczywiście o te adwentowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczka Biolaven polecam jest naprawdę bardzo fajna. :) Skóra rano jest świetnie nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku. Może i u Ciebie się fajnie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też udało mi się upolować tą piankę do mycia twarzy z voucherem. Świetne nowości! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...