niedziela, 26 listopada 2023

Oriflame * Multifunkcyjny krem Love Nature Sweet Delights z organicznym masłem kakaowym i miętą

Cześć 😊

Kocham wszelkie mazidła do ciała i dlatego dziś będzie o jednym z nich, ostatnio trafiają mi się same fajne....

Oriflame
Multifunkcyjny krem Love Nature Sweet Delights z organicznym masłem kakaowym i miętą

od Producenta: Wznieś swoją zimową pielęgnację skóry na nowy, pyszny poziom dzięki naszemu multifunkcyjnemu kremowi od Love Nature z edycji limitowanej. Jego kremowa konsystencja do twarzy i ciała, nasycona organicznym masłem kakaowym i miętą pieprzową, pozostawia suchą skórę zimą miękką, elastyczną i cudownie pachnącą. Formuła zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego i jest testowana dermatologicznie(źródło) .

ode Mnie: Krem zapakowany w pudełko o pojemności 150ml, zabezpieczony sreberkiem. Niestety ta pojemność jest jak dal mnie trochę za mała i szybko się skończył. Taki minus.

Konsystencja lekka, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Nie podrażnia. Wydaje się lekki, a jednak dobrze nawilża skórę, ale nie wiem czy dał by radę do mocno przesuszonej skóry, bo w chwili używania takiej nie miałam.

Zapach jest super, taki czekoladowy budyń, mięty tam nie wyczuwam. Zapach na dłuższy czas zostaje na skórze, ale nie jest jakiś upierdliwy, czuć go delikatnie i zapewne nie kłóciłby się z perfumami, gdybym go użyła rano.

Podsumowując jest to świetny kosmetyk, jest to limitowana seria, w skład której wchodzi jeszcze żel pod prysznic i mydło, które zapewne też skończyłyby mi się szybko 😂

Skład:

Znacie? Kusi Was? Mnie tak, może jeszcze raz się skuszę.

Miłego wieczoru
Dorotxy

1 komentarz:

  1. Skusiłaś mnie porównaniem do czekoladowego budyniu, który bardzo lubię.🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...