środa, 9 sierpnia 2017

See Blogers 2017 - krótka relacja z mojego pierwszego wyjazdu

Witajcie 😊

Jak wiecie 22-23 lipca byłam na konferencji See Blogers, był to mój pierwszy tam wyjazd, a See Blogers świętowali 5 lecie😊 W sumie więcej zdjęć zrobiłam będąc wieczorem w sobotę nad morzem niż na konferencji...no ale cóż poradzę, że Kocham Morze 💙
Konferencja odbywała się w Gdyni w Pomorskim Parku Naukowo - Technologicznym, całkiem dogodna lokalizacja, zwłaszcza morze w pobliżu😀
Do końca nie wiedziałam czego się spodziewać, wiedziałam tylko, że na pewno wciągnie mnie tłum influencerów.... 1500 osób to nie mała grupa. Zapisałam się też na 3 warsztaty i 2 prelekcje. W sumie warsztaty mnie trochę rozczarowały, miałam nadzieję na warsztaty a otrzymałam pogadankę na Gosh i Lumene, a wykład, choć ciekawy na Pharmaceris. Jednak nie tego się spodziewałam, jak się zapisywałam, po warsztatach. Poniżej upominki, które po tych warsztatach dostałam. Śliczna paletka Gosh😍 Peeling do skóry głowy, który mnie bardzo ciekawił. Lumene zestaw miniaturek, które już w użyciu.


Dwie prelekcje z Hubertem Wydrych i Kamilem Sokołowskim, swoją drogą bardzo ciekawe i czas pędził jak szalony kiedy okazało się, że już koniec.
Cały czas z małymi przerwami działo się coś na głównej scenie, gdzie nie potrzebne były zapisy. Na korytarzu było wiele firm, które albo ogłaszały konkursy, albo za zdjęcie wrzucone z ich kosmetykami na insta lub fb rozdawały prezenty gwarantowane i ja z tego mam zestaw miniatur z Annanelle Minerals.


Właściwie jechałam sama, znałam tylko ludzi z internetu, z kilkoma się umówiłam na spotkanie, do niektórych nie doszło, nad czym ubolewam, ale myślę, że nic straconego i jeśli nie tam to gdzie indziej😉 A nie przepraszam, z jedną, poznałam się już wcześniej😉 Fajnie, że mogłam Was dziewczyny poznać na żywo i do zobaczenia na kolejnym spotkaniu 👍 Z kim się spotkałam możecie zobaczyć na insta.

Tak wszyscy straszyli kolejkami do rejestracji, a tu chwila moment i już miałam identyfikator i torbę z ciekawym hasztagiem #darylosu 😁 a w środku żelki i cukierki, z których córka się bardzo ucieszyła 😉 planer też przytuliła, a mi została fajna mapa Gdyni i szmacianka.
Sobotą jakoś byłam rozczarowana i szybko się zwinęłam, jakoś ok 16 i po zainstalowaniu się w hotelu poszłam na długi spacer nad morze.

Niedziela zatarła złe wrażenie i byłam o wiele pozytywniej nastawiona i otwarta na ludzi. 
Bardzo podobało mi się jak mówił Łukasz Jakóbiak, lubię jego wywiady i bardzo fajnie o nich opowiadał. Świetnie się go słuchało i wstawki z jego wywiadów.

Kilka zdjęć na ściance też było, ale pokażę Wam tylko jedno 😉

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z wyjazdu, rozeznałam się co i jak i choć nie spotkałam ze wszystkimi to i tak jestem zadowolona, że poznałam wiele fajnych osób 👍
Jeden minus, jak dla mnie duży minus, to brak miejsca gdzie można by przechować bagaż. Dla osób takich jak ja, które przyjechały w sobotę, w niedzielę wyjeżdżały, to musiały tachać ze sobą bagaż. Na szczęście wzięłam małą walizkę, ale w niedzielę dostałam kilka książek od Moniki 😘 i musiałam też je tachać co trochę utrudniało chodzenie i mijanie się z ludźmi czy zatrzymywanie się przy stoiskach. Nie mówić o bólu ramienia 😉 Jeśli uda mi się pojechać za rok pomyślę o dłuższym pobycie, a może organizatorzy pomyślą o jakiejś przechowalni.....

Jestem zadowolona z wyjazdu, naładowana pozytywną energią i mam nadzieję do zobaczenia za rok See Blogers 👍😘

Miłego wieczoru, kolorowych snów
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Fajny wyjazd, życzę Ci żebyś pojechała za rok :) a nasze polskie morze też kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże! Był Łukasz Jakóbiak? Nie wiedziałam że miał być! Buu....czemu mnie tam nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A był :) Wpadł, pogadał i uciekał szybko na samolot :)

      Usuń
  3. Paleta ma piękne kolorki. Takie spotkania to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie poznanie Ciebie było największym plusem wydarzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie, to zatarło nie miłe sobotnie wrażenia ;))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy raz i bardzo ciekawiło mnie to wydarzenia :)

      Usuń
  6. Też byłam ;) moje wrażenia na blogu ;) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się dostałam, ale nie pojechałam niestety :/ Ogólnie czytając relacje i na bieżąco śledząc co się tam działo to teraz z biegiem czasu chyba nie żałuję i nie wiem czy za rok znowu się zgłoszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się za rok zgłoszę :) Mam nadzieje, że jednak ty też : to nie tylko to co dzieje się tam, ale i poznawanie ludzi znanych z sieci :))

      Usuń
  8. Ja się nie zgłaszałam, bo i brak czasu i brak pieniędzy i daleko dosyć bym miała. Może za rok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie odłożyłam wcześniej na ten cel ;) a mam blisko, więc to na plus :)

      Usuń
  9. Super relacja, a paletka z Gosha wygląda obłędnie! Będzie recenzja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygląda świetnie i na pewno napiszę jak się spisuje :)

      Usuń
    2. Super, nie mogę się doczekać, bo kolory wyglądają cudownie :)

      Usuń
  10. Cieszę się, że miałyśmy okazję się poznać i mam nadzieję, że będzie wcześniej jakaś okazja do spotkania, a nie dopiero na Meet Beauty... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...