poniedziałek, 14 czerwca 2021

Bielenda * Krem do twarzy oraz Tonik w mgiełce nawilżająco - kojący duet

Cześć 😊

W maju dostałam się do testów na Wizażu zestawu do pielęgnacji twarzy. Moja ankieta wynikowa poszła już jakiś czas temu, a dziś napiszę wam kilka słów o tym duecie.

Bielenda
Krem nawilżająco - kojący do twarzy
Tonik w mgiełce nawilżająco - kojący
od Producenta:
krem

tonik
Wegański tonik w mgiełce do pielęgnacji skóry wymagającej skutecznego nawilżenia i ukojenia, również dla cery wrażliwej. Tonik działa odświeżająco, nawilża i koi skórę, doskonale przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji. Przywraca naturalne pH Twojej skóry, które mogło zostać zaburzone podczas jej mycia. Nie wysusza skóry, nie zawiera substancji myjących i alkoholu .

Ekstrakt z maliny wspiera barierę hydrolipidową naskórka, intensywnie nawilża i odżywia skórę.

Hydro Complex mix betainy i trehalozy, ten duet wykazuje wspaniałe właściwości nawilżające i kojące naskórek.

Kwas hialuronowy dogłębnie nawilża i rewitalizuje naskórek.

Efekt? Przywrócone naturalne pH skóry. Naskórek optymalnie nawilżony i ukojony.

Co jeszcze warto wiedzieć? Tonik zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego (wg normy ISO 16128), opakowanie po odpowiedniej segregacji nadaje się do ponownego przetworzenia, produkt certyfikowany przez PETA – wolny od okrucieństwa #crueltyfree.

ode Mnie: Zacznę od kremu, ten zapakowany w kartonik oraz zabezpieczony sreberkiem pod wieczkiem.

Krem ma lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza, choć u mnie z tym wchłanianiem to różnie. Niby dużo go nie daje a czasem czuje jakby mi się skóra w nim pociła, co mija po jakiejś pół h. A czasem nakładam i moment się wchłania. Moja skóra latem robi się strasznie kapryśna ;) muszę na nią uważać, zwłaszcza w ukropy. Wbrew pozorom słońce mi nie pomaga na cerę a wręcz przeciwnie.

W upały krem używałam tylko na noc, można go używać i tak i tak.
Kosmetyk jest różowy nawiązując do maliny.
Jednak muszę przyznać, że pomimo dziwnych reakcji, krem mnie nie podrażnił, ani nie zapchał.
Zapach jest słodki, mało przyjemny, jakiś chemiczny, za to minus.
Dla mnie to krem, nie sorbet, na dzień dobrze się sprawdza w zimne dni, choć i tak skóra szybciej się świeci, nawet pod podkładem. Zużyje i nie wrócę.
Duży plus toniku za spray. jeszcze nie wiem czy działa do końca, bo jest bardzo wydajny. Tonik polubiłam, ale trzeba się przygotować na mocny spray, po pierwszym naciśnięciu nieźle dostałam po twarzy ;) poprzedni tonik był delikatniejszy, więc poczułam różnice.
Dość wolno się wchłania, myślę, że przez to, że dużo jest dawkowane na raz. Zapach jest delikatny, z czego się cieszę, bo ta malina sztuczna. Długo się wchłania, ale milo koi skórę i nawilża.

Skład:
krem
tonik
Aqua (Water), Glycerin,  Trehalose,  Betain,  Sodium Lactate, Propanediol,  Sodium Hyaluronate,  Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Proline, Polyglyceryl-6 Caprylate, Lactic Acid,  Citric Acid, Potassium Sorbate,  Sodium Benzoate,  Sodium Salicylate, Parfum (Fragrance).
 
Ogólnie zestaw bardzo ciekawy, choć nie do końca dla mnie, także te serie Bielendy sobie już odpuszczę, na pewno za chwilę będzie coś nowego ;)
U was się sprawdził krem?
 
Miłego wieczora
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Tonik mógłby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tonik fajna sprawa, ale uważaj na rozpylacz ;)

      Usuń
  2. O zazdroszczę Ci tego testu, bo ciekawiła mnie ta seria. Chociaż widzę, że wypadła słabo i muszę wybrać jak coś inny zapach :) Póki co mam malinową maskę, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy spróbuje inny zapach, póki co muszę zużyć ten zestaw bo mam wrażenie, że on się jeszcze dłuuugo nie skończy haha

      Usuń
  3. Ja polubiłam z tej serii micel i kostkę peelingującą, maseczka za to była taka sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna seria :) Od czasu do czasu widze kosmetyki tej firmy w polskim sklepie u nas :) Musze sprawdzic co nowego maja

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten tonik i zapach mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielenda ma tyle serii, że każdy znajdzie coś dla siebie. Tutaj bardziej ciekawi mnie ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na tą serię <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...