sobota, 14 grudnia 2019

Avon * Lakier do paznokci, Pomadka i Maska w płachcie do twarzy

Cześć 😊

Kolejne kosmetyki z Avon, z programu Hot Noty, i to już ostatnie w tym roku :) Pokażę wam trzy kosmetyki, tu tydzień spokojnie wystarczył na wyrobienie sobie zdania. Tym razem to kolorówka i maseczka do twarzy, zaraz wszystko pokażę.

Avon
Rozświetlająca metaliczna maska w płachcie do twarzy
Lakier do paznokci "Żelowy manicure"
Lśniąca szminka "efekt pryzmatu"
od Producenta:
Metaliczna maska do twarzy K-Beauty nawilża skórę i skutecznie ją rozświetla dzięki wzmocnionemu wchłanianiu aktywnych substancji. 
  • Zastosowanie: do przesuszonej, pozbawionej blasku skóry
  • Działanie: nawilża, rozświetla i regeneruje skórę
  • Efekt: zdrowo wyglądająca, pełna blasku cera
Potrzebujesz szybko przywrócić swojej cerze naturalny blask? Mamy na to sposób! Nasza metaliczna maska dogłębnie ją nawilży, a foliowa warstwa przyspieszy i wzmocni wnikanie aktywnych substancji. Wystarczy 20 minut i możesz ruszać w miasto!

Szminka Mark Prism z tysiącami drobinek odbijających światło to wielowymiarowy blask intensywnego koloru.
  • Formuła produktu: szminka z pryzmatycznymi mikrodrobinkami odbijającymi światło
  • Efekt: nasycony odcień o średnim-pełnym stopniu krycia, roztaczający zjawiskowy, wielowymiarowy blask
  • gładko się rozprowadza, wysoka trwałość
Poznaj szeroką paletę barw naszej najnowszej szminki Prism i lśnij przy każdym ruchu! Jej pryzmatyczny blask w połączeniu z intensywnym, mocno nasyconym kolorem sprawi, że wszystkie spojrzenia skierują się na Twoje usta! Kremowa formuła kosmetyku idealnie się rozprowadza, a zwiększona trwałość pozwoli Ci cieszyć się doskonałym wyglądem ust przez wiele godzin.
Lakier do paznokci Żelowy manicure kompleksowo troszczy się o intensywny kolor i zdrowy wygląd paznokci dzięki zaawansowanej odżywczej formule.
  • Ochronny lakier o głębokim kolorze dla kobiet ceniących wygodę
  • Efekt: lśniące, zdrowe i mocne paznokcie, jak prosto z salonu
Zaproś swoje paznokcie do SPA i przekonaj się, jak łatwo możesz samodzielnie odmienić ich wygląd. Dzięki bogatej, żelowej formule, ten lakier wzmocni je i zabezpieczy przed uszkodzeniami, zapewniając im efektowną, głęboką barwę, jak prosto z salonu. Jest prosty w użyciu, nie wymaga stosowania lampy UV i z łatwością go zmyjesz.

ode Mnie: Ogólne wrażenia są pozytywne, choć różnie to bywało. Zacznę od maski, rzeczywiście była metaliczna z jednej strony. Była podzielona na dwie części, które dobrze przylegały do skóry i były dobrze wycięte. 
Tak jak obiecuje producent skóra była nawilżona, miałam przesuszoną, odżywiła i skóra była po niej gładka, napięta i lekko rozjaśniona. Chętnie ją kupię i użyję jeszcze raz.
Skład maseczki

Lakier do paznokci Amplifield wygląda niestety inaczej niż w katalogu. W katalogu jest różowy, który mi się spodobał, niestety na żywo jest to złoto, pod jakimś kątem jest trochę różu, takie różowe złoto, jednak jest to złoto. Pokażę wam na paznokciach. Sam w sobie nie do końca mi się podoba, ale jak zrobiłam z niego dodatek do koloru ciemniejszego, fajnie wygląda i przebija :)
Jest wytrwały, dopiero po 4 dniach zaczęły robić się małe odpryski, jako, że lakier w takim kolorze to odpryski nie rzucają się w oczy.
Zamówiłam sobie z tej serii czarny lakier i jeśli też będzie tak długo trwał to super :)



Szminka Nude Eclipse, w katalogu jest bardziej wpadająca w róż, na żywo to nudziak. Szminkę dobrze się nakłada, ładnie sunie po ustach, jak masełko. Ma w sobie drobinki, które zostały mi na dłoni po zmyciu szminki, jednak na ustach ich nie czuje. Delikatnie się mieni, ale to nie do końca mój kolor, chyba, że jednak się do niej przekonam. W kolejnym poście pokażę wam więcej szminek tej serii i na ustach. Póki co na dłoni.



Na ustach ładnie się mieni, nie nachalnie, nie widać tych drobinek. Miękka formuła pozwala na szybkie poprawki, bo ona nie jest zbyt trwała ;)

Na początku byłam zawiedziona jaki zestaw mi się trafił, ale tak teraz myślę, że jednak fajny, neutralny. Lakier pomimo, że wygląda inaczej w katalogu, jako dodatek w postaci jednego czy dwóch paznokci fajnie wygląda, także jeszcze nie raz go wykorzystam. Do szminki na pewno też się przekonam, a maskę jeszcze zamówię.

Jeśli macie ochotę na któryś z kosmetyków, zajrzyjcie na stronę pod ten link :)
Zaciekawiło was coś?

Miłego wieczoru
Dorotxy

15 komentarzy:

  1. Super masz ten fiolecik na paznokciach, co to?
    Nude Eclipse podoba mi się najbardziej z tych pryzmatycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline w macie, ale je nabłyszczyłam topem :) bo w macie mi się nie bardzo podoba, nie zauważyłam, że to mat jak kupowałam haha

      Usuń
  2. Mam tą szminkę :) Ten sam kolor i trafiłam z nim, bo dobrze się czuję mając go na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mocne i zdecydowane kolory, ale nudziaków też mam kilka ;)

      Usuń
  3. Maskę mam w planach przetestować. Fioletowy lakier wygląda świetnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam maskę, tylko trzeba pamiętać że jest w dwóch częściach, bo ja jedną zgubiłam haha na szczęście wpadła do umywalki ;)

      Usuń
  4. Tak ładny połysk daje i z innego konta ma trochę inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się ten lakier podoba, ma bardzo fajny kolor! :) Jakby był różowy to bym ominęła go szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam identyczny odcień lakieru z essie ;) bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw :) Też uważam, że lakiery Prism najładniej wychodzą w duecie z innym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier ma śliczny odcień i wygląda pięknie w roli akcentu! A szminka ma idealny odcień na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej kusi mnie maska do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...