czwartek, 12 grudnia 2019

Dorota Schrammek * Horyzonty uczuć

Cześć 😊

Czytam wolniej i mniej, wiem, ale się staram ;) Ostatnio skończyłam, ciekawą i wciągającą książkę, która jest w trzech częściach i dziś chciałabym słowo o niej napisać. Może i wy się na jej przeczytanie skusicie :) Ja dostałam cały zestaw od wydawnictwa Szara Godzina na spotkaniu #pięknonafali.

Dorota Schrammek
Horyzonty uczuć
Tył książki:
ode Mnie: Rzecz dzieje się nad morzem, w moim ulubionym miejscu :) choć w Pobierowie jeszcze nie byłam, ale wszystko przede mną.
Matylda to właścicielka pensjonatu, do którego zjeżdża się kilka gości, różnorodnych osobowości, z przeszłością, po przejściach, w czasie dziwnego związku, który właśnie się tam zakończy.
Byłam ciekawa jak losy bohaterów się ze sobą połączą i część przewidziałam ;)
Czytając miałam wrażenie, że znam ludzi i że jestem gdzieś blisko, kocham morze i bardzo lubię jak też jest bohaterem w książce :)

Jest też zły charakter, niby nie groźny, ale strasznie wkurzający wszystkich dookoła, dostanie się tej osobie od losu oj dostanie.

Książka wciąga, czyta się ją lekko i przyjemnie, szybko mijają rozdziały. Tak mnie ciekawiły dalsze losy bohaterów, że już czytam drugą część i to dość sporo już przeczytałam.

Serdecznie polecam wam całą serię, bo druga też jest wciągająca, a trzecia mam nadzieje, że też mnie nie zawiedzie.

Czytaliście już? Lubicie książki jedno tomowe czy kilku?

Miłego wieczoru
Dorotxy


10 komentarzy:

  1. Znam te serię i również bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam dopiero drugą część, ale ciekawi mnie jak się dalej losy potoczą i jak się zakończy :)

      Usuń
  2. Tak, a ona wciąga, są trzy książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia także jest cudna i magiczna! Ja tą serię kocham <3 I cieszy mnie ogromnie, że tak samo Ci się spodobała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga też jest ciekawa, za chwilę będzie trzecia, mam nadzieje, że też mnie wciągnie :)

      Usuń
  4. Czytałam, chętnie poznam dalsze części ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...